Tombo schreef:Wist je dat dalijk naar Duitsland. Wist je dat vuurwerk halen bij de Aldi. Wist je dat met 6 man
wist je dat kenteken kontroles
Dat is alleen als je een keer gepakt bent met die auto en/of zeer regelmatig die kant op staat en je staat geregistreerd.
Ach, straks met die kilometerheffing kunnen ze gewoon zien waar je bent geweest en bij welke winkels je hebt geparkeerd en alles. Dus waar maken we ons druk om.
Oh ja, en je bent meteen verdachte als er iets in je omgeving gebeurt natuurlijk.
Tombo schreef:Wist je dat dalijk naar Duitsland. Wist je dat vuurwerk halen bij de Aldi. Wist je dat met 6 man
wist je dat kenteken kontroles
Wist je dat nee. Wist je dat gewoon legaal. Wist je dat vuurwerk in Duitsland nog strenger gekeurd wordt als in Nederland. Wist je dat ik mijn belgische spul al van de zomer gehaald had (scheelt een hele hoop stress, he Mitchel )
Yamaha rd50m schreef:in duitsland hadde ze zoal een systeem getest en besloten dat het niet te betalen was, dus volgens mij gaat het allemaal niet zo'n vaart lopen.
wordt een grote mislukking maar ze zijn hier zo eigenwijs om te denken dat het hier wel lukt en dan gelijk invoeren voor iedereen he dit kan beter in europees verband ingevoerd worden als het zo nodig moet...
Wist je dat sommige mensen feestjes geven zonder slaapplaats erbij te faciliteren (omdat ze daar niet van houden?). Wist je dat dat niet handig is om dan mensen uit ver-weg uit te nodigen en dit op het laatste moment te melden.
Wist je dat ik dan maar naar ander feestje ga morgen