dus gij kunt wel nen hotrod int groot op de muur van men kot kome tekenen?
Ach man, da kunde zelf met een projector en een plaatje op sheet en dan overtrekken maar (heb ik hier ook zo gedaan, alleen hij moet nog worden ingekleurd..)
dus gij kunt wel nen hotrod int groot op de muur van men kot kome tekenen?
Ach man, da kunde zelf met een projector en een plaatje op sheet en dan overtrekken maar (heb ik hier ook zo gedaan, alleen hij moet nog worden ingekleurd..)
Stage officieel afgekeurd (nu al) omdat mijn stage plek maar geaccrediteerd is tot niveau 2.... gloeiende.. morgen met Henk overleggen hij wilt vast wel een 2 daagse cursus volgen...
rise and shine schreef:Stage officieel afgekeurd (nu al) omdat mijn stage plek maar geaccrediteerd is tot niveau 2.... gloeiende.. morgen met Henk overleggen hij wilt vast wel een 2 daagse cursus volgen...
Nek of rug? Is allebei goed opereerbaar. Mijn vriendin heeft vorig jaar zomer 2 koolstof schijven in haar nek gekregen die 2 geplette tussenwervelschijven hebben vervangen. De hernia aanvallen zijn over en ze heeft alle gevoel en kracht in haar rechterhand weer terug. Litteken is een bijna onzichtbaar streepje. Na 3 dagen kon ze naar huis. Rughernia is vaak ook snel over als die eenmaal geopereerd is. Of is ze er al vaker aan geholpen?
Nek of rug? Is allebei goed opereerbaar. Mijn vriendin heeft vorig jaar zomer 2 koolstof schijven in haar nek gekregen die 2 geplette tussenwervelschijven hebben vervangen. De hernia aanvallen zijn over en ze heeft alle gevoel en kracht in haar rechterhand weer terug. Litteken is een bijna onzichtbaar streepje. Na 3 dagen kon ze naar huis. Rughernia is vaak ook snel over als die eenmaal geopereerd is. Of is ze er al vaker aan geholpen?
En bedenk daarbij dat HJ deze operaties gewoon zelf doet hé!