Triforce schreef:nieknatuurlijk schreef:pee67 schreef:marco schreef:Andries schreef:mpro09 schreef:klote man, sterkte!
Wat zit je tegen vandaag? v2.0
- Jeti
- 17500km gereden
Zwepper schreef:Het zit me tegen dat ik vanmiddag ongeluk heb gehad en nog best een zware ook![]()
brommer is total los er is niets wat nog heel is zelfs in het frame zit een deuk!
Ik reed over een fietspad en vanuit een uitrit kwam een auto die mij totaal niet had gezien dus ik er bovenop, toen politie en ambulance en dat hele circus erbij gelukkig niet echt gewond ofzo. Alleen mijn voet is zwaar gekneusd en ben bij mijn linkerhand mijn knokkel zoek![]()
ff kijken wat de verzekering doet, was iig niet mijn schuld dus hoop dat ik de schade vergoed krijg maar baal er wel goed vandoet tog zeer om je brommer zo in de kreukels te zien liggen
Shit hee, flink balen dan! Succes
- Triforce
- 2500km gereden
Ik ben vandaag helaas achter op een Saab geknald met de Golf
Hij moest remmen voor een auto voor zich en ik moest vol in de ankers en hij heeft ABS dus ik kon het niet meer bijremmen en ik reed 40 en ben er met een gangetje met 15 a 20 km/h achterop de trekhaak geknald, Mijn voor bumber naar de klote en de balk die erachter zit is ook in gedeukt gelukkig niet tegen mijn radiator, hopelijk nog recht te trekken

Hij moest remmen voor een auto voor zich en ik moest vol in de ankers en hij heeft ABS dus ik kon het niet meer bijremmen en ik reed 40 en ben er met een gangetje met 15 a 20 km/h achterop de trekhaak geknald, Mijn voor bumber naar de klote en de balk die erachter zit is ook in gedeukt gelukkig niet tegen mijn radiator, hopelijk nog recht te trekken

- Triforce
- 2500km gereden
Jeti schreef:Triforce schreef:.....
Hee, die schrijfstijl kennen we
Is ook kudt ja, hopelijk valt de schade mee. Maar je hebt altijd baas boven baas, en vandaag is Thom de ongeluk-baas.
Ik dacht dat het niet gelezen werdt vandaar, sorry hiervoor!
Altijd jammer dat er een FS1 moet sneuvelen op zo'n manier en de berijder

De schade valt nog wel mee, alleen dat de balk die achter de voorbumper zit is doorgebogen.
Ik kan er nog wel gewoon mee door rijden gelukkig.
@Roy: Nee gelukkig geen hersenschuddig, zal het niet weer doen

-
- Tombo is mijn testpiloot
Phil M schreef:Monkeymadness schreef:Triforce schreef:nieknatuurlijk schreef:pee67 schreef:marco schreef:Andries schreef:mpro09 schreef:klote man, sterkte!
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 2500km gereden
Twowheeler schreef:ginofs1 schreef:Phil M schreef:Monkeymadness schreef:Triforce schreef:nieknatuurlijk schreef:pee67 schreef:marco schreef:Andries schreef:mpro09 schreef:klote man, sterkte!
zeker klote.. ook om je geliefde brommertje zo in puin te zien liggen.. heb ervaring

gelukkig heb jij meer geluk gehad als mij!
en die helm er je tas ofzo of je jas. (als dat stuk is) krijg je zo allemaal terug.. doen ze niet moeilijk om..
alleen laat je niet zomaar ompraten om met 500 euro voor die brommer akkoord te gaan.. gewoon nee blijven zeggen totdat je zelf akkoord bent met het bedrag..!
en zo niet kan je altijd een geleerde erbij halen natuurlijk

en als smartengeld he

- Zwepper
- 2500km gereden