ja staan er nog 4 klaar maar die zijn niet bedoeld om mee door die pekel zooi te rijden maar we hebben vanavond de puch maxi in de verzekering gegooid ff een voorspatbord erop beunen, en plaat laten maken en ik heb weer vervoer
Zwepper schreef:ja staan er nog 4 klaar maar die zijn niet bedoeld om mee door die pekel zooi te rijden maar we hebben vanavond de puch maxi in de verzekering gegooid ff een voorspatbord erop beunen, en plaat laten maken en ik heb weer vervoer
Klote zwepper idd altijd zonde eenfs1 in de keukels gelukkig zelf nog heel Wat zit mij tegen nou ja een stuk minder ernstig, ik kreeg een 6 cilinderkop van een bmw op mijn grote teen
de schade een scheur in mijn nagel de cilinderkop had niks
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:Klote zwepper idd altijd zonde eenfs1 in de keukels gelukkig zelf nog heel Wat zit mij tegen nou ja een stuk minder ernstig, ik kreeg een 6 cilinderkop van een bmw op mijn grote teen de schade een scheur in mijn nagel de cilinderkop had niks
bloody bloody om half zeven op, tegen kwart na zeven mooi opgekleed de wagen in op weg naar een studiedag in Leuven.. was ik tegen 9h15 toch al de volle 10km verder
ben dan maar teruggekeerd en ben naar de douane die FS1 gaan invoeren vond ik eigenlijk nog mooi geregeld !!