Moet je kijken wat ik gekocht heb 5.0
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 250km gereden
mpro09 schreef:dat is wel minder, zijn er nog ondd voor te krijgen?
zeer weinig origineel nieuw, vooral alleen bouten, en hier en daar eens een stuk dat op meerdere modellen heeft gezeten
als iemand nog onderdelen hiervan moest liggen hebben, laat mij dan iets weten
en als iemand een paypal account heeft met geld op, wilt die me dan effe 7 euro lenen voor een werkplaatshandboek dat woensdag afloopt (op eBay) en meteen betaald moet worden (het wordt natuurlijk wel terugbetaald)
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Frederik schreef:mpro09 schreef:dat is wel minder, zijn er nog ondd voor te krijgen?
zeer weinig origineel nieuw, vooral alleen bouten, en hier en daar eens een stuk dat op meerdere modellen heeft gezeten
als iemand nog onderdelen hiervan moest liggen hebben, laat mij dan iets weten
en als iemand een paypal account heeft met geld op, wilt die me dan effe 7 euro lenen voor een werkplaatshandboek dat woensdag afloopt (op eBay) en meteen betaald moet worden (het wordt natuurlijk wel terugbetaald)
Paypal accountje aan maken, is vrij simpel mitchel heeft me dat pas ook uitgelegd

http://www.paypal.nl/nl
-
- 250km gereden
-
- 5000km gereden
Wimmel O schreef:hoeft niet perse iet op je paypal account te hebben staan volgens mij, bij mij haalt paypal het gewoon automatisch van de rekening als er geen geld op staat
Dat heb ik dus ook
Ik koop iets en paypal haalt het direct (waarvoor ik natuurijk toestemming gegeven heb) van mijn betaalrekening af

Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- Triforce
- 2500km gereden
Monkeymadness schreef:paypal is k*t!![]()
vorige week 150 euro van m'n bankrekening overgemaakt naar m'n paypal account, staat het geld er nog niet op...
dus toen ik m'n frame ging betalen, trok ie doodleuk het geld van m'n betaalrekening, en er zwerft nu ergens 150 euro van mij rond op het internet...
Pay-Pal bellen

-
- 10000km gereden
- Contacteer: