Fs1 Gestolen!!!

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
Mathieu

Bericht door Mathieu »

Ok ik ben er geweest was hem jammer genoeg niet, frame & bloknummer klopten niet.

maar het was wel allemaal een beetje vreemd moet ik zeggen
tank was onprofessioneel zwart gespoten en zadel was met een stuk leer ''gerepareerd''
En hij wordt verkocht door een 14 jarig jochie die hem weg doet omdat hij schakelen niet fijn vind.

kan natuurlijk ook altijd dat ze er echt geen verstand van hebben en het wel gewoon een eerlijke brommer is.

Hij gaat weg voor 750 maar met minder nemen ze ook echt wel genoegen kreeg ik de indruk.
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Mathieu schreef:Ok ik ben er geweest was hem jammer genoeg niet, frame & bloknummer klopten niet.

maar het was wel allemaal een beetje vreemd moet ik zeggen
tank was onprofessioneel zwart gespoten en zadel was met een stuk leer ''gerepareerd''
En hij wordt verkocht door een 14 jarig jochie die hem weg doet omdat hij schakelen niet fijn vind.

kan natuurlijk ook altijd dat ze er echt geen verstand van hebben en het wel gewoon een eerlijke brommer is.

Hij gaat weg voor 750 maar met minder nemen ze ook echt wel genoegen kreeg ik de indruk.

Tsja, als ie 14 jaar is kun je dat zwart en dat leer toch ook verklaren??
Yamaha FS1 3e9 | Yamaha FS1 GS special
Mathieu

Bericht door Mathieu »

dat is waar
niels16

Bericht door niels16 »

wat moet een veertienjarig buitenlands jochie met een brommer ? en wtf hebben ze met die buddy gedaan?

@mathieu het kan idd jouw brommer niet zijn want dan had er nooit een kenteken plaat opgezeten :wink:
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

niels16 schreef:wat moet een veertienjarig buitenlands jochie met een brommer ? en wtf hebben ze met die buddy gedaan?

@mathieu het kan idd jouw brommer niet zijn want dan had er nooit een kenteken plaat opgezeten :wink:

als of dat er wat toe doet :?
niels16

Bericht door niels16 »

rise and shine schreef:
niels16 schreef:wat moet een veertienjarig buitenlands jochie met een brommer ? en wtf hebben ze met die buddy gedaan?

ik zeg niet dat het er wat toe doet ,maar het zijn over het algemeen niet die types die op een fs1 rijden omdat ff te benadrukken ,en dat ie ook nog 14 is vind het toch wel een beetje verdacht :roll:
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

niels16 schreef:
rise and shine schreef:

ik zeg niet dat het er wat toe doet ,maar het zijn over het algemeen niet die types die op een fs1 rijden omdat ff te benadrukken ,en dat ie ook nog 14 is vind het toch wel een beetje verdacht :roll:

Dan klopt 't verhaal juist want die lui rijden normaliter op Yamaha Neos, Aerox etc. dus logisch dat ie de fs1 wil verpatse:P

SHAB Utrecht(H)
Yamaha FS1 3e9 | Yamaha FS1 GS special
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Ik had mijn FS1 toen ik 12 was.
Kijk eerst even in de FAQ.
niels16

Bericht door niels16 »

NIX schreef:Ik had mijn FS1 toen ik 12 was.

ja destijds had ej ook geen rijbewijs en helm nodig ,dus dat zegt ook niet zo veel :wink:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Zo oud is HJ ook weer niet... En dan nog, je moest toen al wel 16 zijn :P
Sjoerd92

Bericht door Sjoerd92 »

Dan klopt 't verhaal juist want die lui rijden normaliter op Yamaha Neos, Aerox etc. dus logisch dat ie de fs1 wil verpatse:P

SHAB Utrecht(H)

Hekel aan dat soort lui. Vet stoer doen met hun ******* dingen
Ze moeten zich ook altijd stoer kleden op de scooter.

Voor ons hoeft dat niet want onze brommers zijn stoer :wink:
Plaats reactie