stap 1: politiekantoor met enkel het typeplaatje: flik"ja sorry wij moeten de brommer zien", ik "is kader genoeg" flik "ja, in principe wel"
stap 2: te voet naar politiekantoor met frame: vrouwelijke flik "sorry maar wij kunnen niet zien dat dit een brommer is", als er iets is waar ik niet tegenkan zijn het technisch onwetende vrouwen die de man uithangen dus ben ik mij vies beginnen maken en werd zij ook vies en moest ik met een brommer afkomen. boos naar huis gestapt.
stap 3: brommer in elkaar flansen op een uurtje tijd want de flikken sluiten tegen half 5, dus zeer gehaast wat onderdelen bij elkaar geraapt en vlug iets gebouwd, dit was het resultaat

op het politie kantoor waren ze weer aan het neuten omdat ik daar weer was, alsof ze toch iets beter te doen hadden, dan was er weer een probleem omdat mijn frame nr niet goed leesbaar was doordat het frame gepoederlakt is. maar gelukkig was den erik er nog die me zijn speciale politie lamp het nr min of meer kon lezen en zo ben ik dan fier naar huis gestapt en langs de baan een goeie frisse pint gekocht om het te vieren