hoi live jet.
ik begrijp dat je meerdere broms laat keuren op de 24 ste.
zal je goed op mijn puch maxi passen.
en zorgen dat er geen krasjes op komen.
bedenk dat je nu een totaal originele puch met 1000 ori km in je handen heb.
hele maal strak en zonder krasjes in de ori lak.
als je hem beschadigt moet ik huilen.
doe er maar een deken om met het transport.
ik vertrouw op je kus gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
voor een 65 km per uur fs1 kan je met een goedkoop zuigertje wellicht twee keer de planeet rond, zolang de passing maar goed is en het zaakje goed staat afgesteld.
bij extremere belastingen en/of gebruik van andere cylindermaterialen (hardchroom, nikasyl etc) gaat de kwaliteit van de zuiger een grotere rol spelen.
wellicht kan GTI opperhoofd (gino) ons meer vertellen mbt grafiet zuigers............weet alleen dat grafiet (koolstof) gunstige warmte en stroomgeleidende eigenschappen bezit, en een grote slijtvastheid (koolborstels)
ik heb er geen evaring mee.
grafiet heeft een smerende werking.
maar het is een heel dun laagje op het aluminium en zet dus net zo veel uit als een naakte alu zuiger.
heb ook geen idee hoe lang het er op blijft zitten
ik zal er eens een kopen en testen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:hoi live jet. ik begrijp dat je meerdere broms laat keuren op de 24 ste. zal je goed op mijn puch maxi passen. en zorgen dat er geen krasjes op komen. bedenk dat je nu een totaal originele puch met 1000 ori km in je handen heb. hele maal strak en zonder krasjes in de ori lak. als je hem beschadigt moet ik huilen. doe er maar een deken om met het transport. ik vertrouw op je kus gino
Natuurlijk doe ik voorzichtig, je kent me toch. Ze gaan samen (maxi en 540) gezellig op de aanhanger. Anders is het zo eenzaam he. Met een dekentje toegedekt.