dat er op m'n uitlaat en velgen roest zit..
en ik heb geen tijd het er goed vanaf te poetsen. hopelijk morgen. als het maar alleen maar aan de oppervlakte zit dan
Dat ik mijn spatborden had gespoten.. Even op de kast buiten had gelegd.. Windvlaagje.. Flikkert het bovenste spatbord naar beneden, op het onderste spatbord en daarna op de grond
Jeti schreef:Dat ik mijn spatborden had gespoten.. Even op de kast buiten had gelegd.. Windvlaagje.. Flikkert het bovenste spatbord naar beneden, op het onderste spatbord en daarna op de grond
Jeti schreef:Dat ik mijn spatborden had gespoten.. Even op de kast buiten had gelegd.. Windvlaagje.. Flikkert het bovenste spatbord naar beneden, op het onderste spatbord en daarna op de grond
Ja nog wel heel, maar wel beetje deukjes in de verf-laag.. Maar heb ze al weg weten te werken.
Sowieso zijn de spatborden niet super.. Voorspatbord is verroest enzo, achter is heel lelijk geplamuurd wat ik niet weg krijg. Ik maak er het mooiste van. Kan niet te hard schuren, want dan vallen ze uit elkaar. Misschien later nog eens opnieuw, zie wel.
Dit weekend gaan we afbouwen!
Opgezwollen nek klier dingen, kop pijn, verkouden, hoesten als een zeehond en daarbovenop nog eens de normale hooikoorts dingen.
En dat ik pas maandag naar de dokter kan..