Is die O-ring van rubber?
Ik zie geen squishrand.
Dus als die O-ring het houdt, dan heb je een klein pietsje meer compressie dan met normale koppakking. That's it, denk ik.
Is idd een rubber o-ring ja
het voordeel lijkt mij dat een rubber o-ring makkelijker wat oneffenheden opvult
meer lijkt mij er ook geen voordeel in te zitten, maar ik wou de mening van d kenners graag even weten.
Misschien kopje naar Gino sturen om te laten bewerken.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
rubber gaat wel goed.
kopje zal niet echt goed trekken is verder gewoon standaard.
probeer maar het setje wat hier vandaan komt.
dan merk je het verschil
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat zouden deze onderdelen waard zijn: een compleet amerikaans 73cc blok , een koplamp met daarin teller en een hoge dikke pijp. Alle onderdelen zijn afkomstig van een amerikaanse G7S
Die koplamp met teller niet zo heel veel, daar moet net iemand naar op zoek zijn, en in Nederland is dat praktisch niemand.
De uitlaat is afhankelijk van de uiterlijke staat. En het blok ook, moet het gereviseerd worden of is het al gereviseerd. Een compleet goed 80cc blok zit denk ik rond de 250 euro denk ik
ik heb wel interesse in die koplamp mits de koplamprand (die chromen ring waar het glas in zit) perfect is en van de juiste diameter als wat ik zoek (ik gok van wel)