Ik heb ook ooit gekeken voor zo'n Tissot touch -> superhyperdeluxe outdoor horloge met touch functies, voor de echte survival man...
...maar niet waterdicht... mwah mwah mwah mwaaaaah!
Die zijn idd echt heel byzonder, maar niet echt "mechanisch"
Ik heb er nu een met allemaal chrono en meet dingen, dingen die je waarschijnlijk niet vaak gebruikt, maar wel erg bijzonder dat ze dat allemaal mechanisch kunnen laten werken
dit komt binnenkort in mijn collectie:
Flandria Apollo (is ook het enigste wat ik ervan weet: naam) deze die ik krijg is wel wit met oranje, het is een serieus wrak, maar een gegeven paard kijkt men niet in de bek wordt mijn volgende projectje na de Honda, ga er deze week als ik tijd heb om
Flandria is Als hij het eenmaal goed doet is het blok idd bijna onverwoestbaar.
Alleen dan moet je wel eerst onderdelen zien te vinden
Dit lijkt me een 3,4pk automaat blokje.
Die cillinder kun je niet zomaar vervangen, zuiger is dacht ik ook niet zomaar uitwisselbaar met andere merken. Ff goed kijken dus
Twowheeler schreef:Flandria is Als hij het eenmaal goed doet is het blok idd bijna onverwoestbaar. Alleen dan moet je wel eerst onderdelen zien te vinden
Dit lijkt me een 3,4pk automaat blokje. Die cillinder kun je niet zomaar vervangen, zuiger is dacht ik ook niet zomaar uitwisselbaar met andere merken. Ff goed kijken dus
heb hier nog een flandriablokje of 2-3 liggen waarvan ik zuiger kan gebruiken en andere onderdelen, maar waarom zou dat eig niet gewoon lukken met andere zuiger?
wat bedoel je automaat? met versnellingen dan? dat zou coewl zijn!
@RD50M: veel fransen hebben vroeger flandria's van ons overgekocht, moet je mss eens kijken op franse veilingssites... ik heb nog 2 flandria'tjes die hier op stock staan (voor later)
je kan ook gewoon rommelmarkten afsluimeren, daar vind je ze ook soms, maar dan moet je wel snel zijn anders zijn ze al weg