
Tobben met een hoofdletter
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
je moet ook niet gaan kloten 

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
die f5b moet wel goedlopen denk ik.
gebruik een nieuwe koppakking en draai je kopbouten aan op 1 kg
gebruik een nieuwe koppakking en draai je kopbouten aan op 1 kg
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
Update: Tobben met een hoofdletter
Update
Heb de orri F5B erop gezet met een nieuw pakkingsetje.
Fluiten is over.
Wat wel is gebleven is een hoog gierend geluid bij hoge toeren.
Het lijkt uit de cilinder te komen.
Na starten en wegrijden niets aan de hand , dan eenmaal in de powerband geweest te zijn komt dit hoog gierende geluid er in.
Als ik dan in zijn vrij het gas opentrek hoor je het geluid na enige keren gas opentrekken niet.
Het lijkt een beetje op het geluid van een warmloper, alleen slaat hij niet vast
Heb de orri F5B erop gezet met een nieuw pakkingsetje.
Fluiten is over.
Wat wel is gebleven is een hoog gierend geluid bij hoge toeren.
Het lijkt uit de cilinder te komen.
Na starten en wegrijden niets aan de hand , dan eenmaal in de powerband geweest te zijn komt dit hoog gierende geluid er in.
Als ik dan in zijn vrij het gas opentrek hoor je het geluid na enige keren gas opentrekken niet.
Het lijkt een beetje op het geluid van een warmloper, alleen slaat hij niet vast
1978 chroom 60 cc
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
NIX schreef:Wat voor kopje zit erop? Je hebt nu wel een hele lage uitlaatpoort.
Heb een orri 50 cc kopje erop zitten.
Geen gevlakte of HD.
Brommer reageert heel goed op het gas.
Geen valse lucht. Trekt idd lekker door in alle versnellingen. bougie mooi koffiebruin
Ben alleen bang dat het blok in elkaar zal draaien.

Of ben ik te schijterig.
1978 chroom 60 cc
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Laars schreef:NIX schreef:Wat voor kopje zit erop? Je hebt nu wel een hele lage uitlaatpoort.
Heb een orri 50 cc kopje erop zitten.
Geen gevlakte of HD.
Brommer reageert heel goed op het gas.
Geen valse lucht. Trekt idd lekker door in alle versnellingen. bougie mooi koffiebruin
Ben alleen bang dat het blok in elkaar zal draaien.![]()
Of ben ik te schijterig.
oke en dan nu afblijven

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
Bij het vervangen van het voortandwiel kwam ik er achter dat een halve maan weg was.
Zou het kunnen zijn doordat het tandwiel "scheef" wordt aangedrukt het kabaal hierdoor wordt veroorzaakt?
Ik kan het niet uittesten want ben op mijn vakantieadres en heb geen halve maan voorradig
Kan ik wel zo door blijven rijden?
Zou het kunnen zijn doordat het tandwiel "scheef" wordt aangedrukt het kabaal hierdoor wordt veroorzaakt?
Ik kan het niet uittesten want ben op mijn vakantieadres en heb geen halve maan voorradig
Kan ik wel zo door blijven rijden?
1978 chroom 60 cc
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
Laars schreef:Bij het vervangen van het voortandwiel kwam ik er achter dat een halve maan weg was.
Zou het kunnen zijn doordat het tandwiel "scheef" wordt aangedrukt het kabaal hierdoor wordt veroorzaakt?
Ik kan het niet uittesten want ben op mijn vakantieadres en heb geen halve maan voorradig
Kan ik wel zo door blijven rijden?
Het kan daar inderdaad vandaan komen

Triforce schreef:Laars schreef:Bij het vervangen van het voortandwiel kwam ik er achter dat een halve maan weg was.
Zou het kunnen zijn doordat het tandwiel "scheef" wordt aangedrukt het kabaal hierdoor wordt veroorzaakt?
Ik kan het niet uittesten want ben op mijn vakantieadres en heb geen halve maan voorradig
Kan ik wel zo door blijven rijden?
Het kan daar inderdaad vandaan komen
gieren kan ook uit je versnellingsbak komen ,ik ken iemand ,zijn fs1 lopt prachtig maar zodra dei in de versnelling schakelt begint dat ding te gieren ,niks aan doen
