Wat heb jij vandaag op of met je brommer gedaan?
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
witloof schreef:ok ik heb vandaag en gisteren zonder ontkoppeling gereden..
waarom?
omdat men kabel kapot is en natuurlijk de winkel toe...
gezond zal het wel niet zijn maja..
HEb het pas ook 1 keer gehad, was dat dingetje wat je aan de kabel doet er af geschoten, gewoon telkens gas helemaal los, en dan klonk het vrij normaal

Groet, Aad
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
het is wel te doen k moet zo een keer 70 km rijden.
ging wel vlak voor het stoplicht in zijn vrij en dan zodra het groen was lopen totdat je een beetje op snelheid was en dan in zijn 1 tikken
geen rare kraak en knars geluiden enzo.
het is wel makkelijker als je in een groepje rijdt want dan kunnen er mensen vooruitrijden om het stoplicht al vast op groen te zetten zodat je niet hoeft te stoppen
ging wel vlak voor het stoplicht in zijn vrij en dan zodra het groen was lopen totdat je een beetje op snelheid was en dan in zijn 1 tikken
het is wel makkelijker als je in een groepje rijdt want dan kunnen er mensen vooruitrijden om het stoplicht al vast op groen te zetten zodat je niet hoeft te stoppen
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
mpro09 schreef:het is wel te doen k moet zo een keer 70 km rijden.
Hoe krijg je dat voor mekaar, een stoplicht op groen zetten? lijkt mij ook wel handig!
Groet, Aad
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
Gisteren wilde ik mijn nieuw van HMC binnengekregen voortandwielmoer op de as van mijn 5bak zetten, blijkt dat die draad beschadigd is
Er had iemand op gemept met een hamer op de "top" zegmaar van de as en daardoor was de draad scheef.
Dus vanmorgen even met een draadvijl (gelukkig was het metrische 1,0 spoed en geen vage maat) het schroefdraad mooi gemaakt op school
Scheelt als je naast een autowerkplaats op school zit

Er had iemand op gemept met een hamer op de "top" zegmaar van de as en daardoor was de draad scheef.
Dus vanmorgen even met een draadvijl (gelukkig was het metrische 1,0 spoed en geen vage maat) het schroefdraad mooi gemaakt op school

Scheelt als je naast een autowerkplaats op school zit