jensje36 schreef:maar dat het hier stil is is goed...dan zit er niemand iets tegen
Nou eigenlijk wel, ik heb gister een donor 2ru gekocht en deze heeft een achterbrug as die vast zit en met geen enkele mogelijkheid los wilt komen
achterbrug rubbers stuk branden dan kan je de brug genoeg bewegen om de as door teslijpen en de rest gaat van zelf mits de as niet in het frame vast zit dan moet je aan weers kanten 3 cm uitboren
jensje36 schreef:maar dat het hier stil is is goed...dan zit er niemand iets tegen
Nou eigenlijk wel, ik heb gister een donor 2ru gekocht en deze heeft een achterbrug as die vast zit en met geen enkele mogelijkheid los wilt komen
achterbrug rubbers stuk branden dan kan je de brug genoeg bewegen om de as door teslijpen en de rest gaat van zelf mits de as niet in het frame vast zit dan moet je aan weers kanten 3 cm uitboren
Dat kan ik nog wel proberen, ik heb de as al flink op zijn dondergegeven met een hamer, zitten nu alleen vast in de bussen van de achterbrug.
Thx voor de tip!
@Pee67 Oow dat is niet leuk, ik hoop dat het goed is verder met je?? en hoe staat de brommer ervoor?
Heb je net aan de telefoon gehad sterkte peter.
Nu eerst zelf ff helen daarna de 378 repareren een beetje van jezelf
en een beetje bij mij uit de schappen dan komt het goed
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.