Wat is jullie mening?
-
- 2500km gereden
Wat is jullie mening?
Ik ben geen eigenaar van de site en heb niets te vertellen over wat er geschreven wordt.
Maar er moet mij toch iets van het hart.
Toen ik vanmorgen de meest recente topics wilde bekijken viel het mij op dat ongeveer 1/3 van de topics niet FS1 gerelateerd is.
Het gaat over auto's, motorfietsen en andere bromfietsmerken.
Het gevolg hiervan is dat er vragen met betrekking tot de FS1 heel kort op de homepage blijven staan en daardoor vaak niet of onvolledig worden beantwoord. (ze schuiven er gewoon vanaf).
Ben ik nu te kritisch of een zeikerd (voor Jet misschien een mopperaar)of delen jullie die mening?
Misschien is het mogelijk om een apart blok op de homepage te maken waarin niet FS1 gerelateerde items op worden weergegeven, er is iig ruimte voor.
Ik hoor jullie mening graag en zie het als een verbetering van deze supersite.
Maar er moet mij toch iets van het hart.
Toen ik vanmorgen de meest recente topics wilde bekijken viel het mij op dat ongeveer 1/3 van de topics niet FS1 gerelateerd is.
Het gaat over auto's, motorfietsen en andere bromfietsmerken.
Het gevolg hiervan is dat er vragen met betrekking tot de FS1 heel kort op de homepage blijven staan en daardoor vaak niet of onvolledig worden beantwoord. (ze schuiven er gewoon vanaf).
Ben ik nu te kritisch of een zeikerd (voor Jet misschien een mopperaar)of delen jullie die mening?
Misschien is het mogelijk om een apart blok op de homepage te maken waarin niet FS1 gerelateerde items op worden weergegeven, er is iig ruimte voor.
Ik hoor jullie mening graag en zie het als een verbetering van deze supersite.
1978 chroom 60 cc
- NIX
- 10000km gereden
Ik kan er heel kort op reageren. Kijk eens naar het Belgische daxboard en ons Kreidler en zundappforum. Daar is heel strak geregeld dat het over de brommers moet gaan. Persoonlijk is dat soms op het autistische af en zeker onvriendelijk te noemen. Dit forum (en ook het oude) en bijvoorbeeld het hondaboard zijn wat losser van opzet. Ik denk dat de echte technische vragen zeker niet verloren gaan. Hooguit voor mensen die te lui zijn om de search te gebruiken. Gelukkig aan de andere kant wordt hier nieet te vaak UTFS geroepen, maar ik denk wel dat we (en eigenlijk ikzelf) de FAQ wat strakker zouden kunnen opzetten en elke discussie die geen directe inhoudelijke toevoeging is, naar het techniekdeel moeten verplaatsen. Laat de FAQ dan de vraagbaak zijn, en laat de discussies en gekke dingen in de techniekhoek besproken worden.
We zijn hier een club mensen met vaak erg brede en gedeelde interesses met 1 hoofdovereenkomst: FS1 (en RD). En mensen lullen nou eenmaal over van alles.
Oja, als het hier strakker gaat worden, ben ik binnen een week gebanned, ben ik bang.
We zijn hier een club mensen met vaak erg brede en gedeelde interesses met 1 hoofdovereenkomst: FS1 (en RD). En mensen lullen nou eenmaal over van alles.
Oja, als het hier strakker gaat worden, ben ik binnen een week gebanned, ben ik bang.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 2500km gereden
Nogmaals , het is geen kritiek en gun ieder zijn hobby en ben ook zeker geinteresseerd in deze hobby's.
Het gaat er mij meer om een onderscheid te creeeren op de homepage.
En zoals jij al aangeef HJ is er de mogelijkheid om enigzins een onderscheid aanbrengen.
Het leest en zoekt makkelijker
BTW: Wat is UTFS?
En zoals jij al aangeef HJ is er de mogelijkheid om enigzins een onderscheid aanbrengen.
Laatst gewijzigd door Laars op 05 okt 2010, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
1978 chroom 60 cc
-
- Site Admin
Laars schreef:Nogmaals , het is geen kritiek en gun ieder zijn hobby en ben ook zeker geinteresseerd in deze hobby's.
Maar wat bedoel je precies met onderscheid op de homepage maken?

Opzich kan natuurlijk vanalles geregeld worden, het moet alleen wel een draagvlak hebben

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
ik val momenteel waarschijnlijk onder degenen die je wil bedoelen met 'anderspratenden' (mn hoofd is momenteel gevuld met thirties auto's)
nuja, waar het hart van vol is hé?
als ik een week niks post, krijg je van die 'waar-is-Sam-topics' en beschouw velen die hier zitten als mn vrienden, die ik graag op de hoogte hou van wat er gaande is..
bovendien heb ik hier al honderden pagina's over de fs1 geschreven, dus ik ben gewoon zelf ontopic
ik denk trouwens dat je de enige bent die op de homepage let,
de 'nieuwe berichten' daar gaat het me om
nuja, waar het hart van vol is hé?
als ik een week niks post, krijg je van die 'waar-is-Sam-topics' en beschouw velen die hier zitten als mn vrienden, die ik graag op de hoogte hou van wat er gaande is..
bovendien heb ik hier al honderden pagina's over de fs1 geschreven, dus ik ben gewoon zelf ontopic

ik denk trouwens dat je de enige bent die op de homepage let,
de 'nieuwe berichten' daar gaat het me om

when men were men, and helmets were for divers
-
- 2500km gereden
Niels schreef:Laars schreef:Nogmaals , het is geen kritiek en gun ieder zijn hobby en ben ook zeker geinteresseerd in deze hobby's.
Maar wat bedoel je precies met onderscheid op de homepage maken?![]()
Opzich kan natuurlijk vanalles geregeld worden, het moet alleen wel een draagvlak hebben
Vandaar de titel van de topic: Wat is jullie mening?
Mogelijk 2 aparte blokken waarvan een blok FS1 techniek gerelateerd is en de andere de rest.
Of een blok met overige hobbys en de andere FS1 gerelateerd.
1978 chroom 60 cc
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
http://www.fs1forum.com/search.php?search_id=newposts
neem gewoon deze link om te starten, en negeer alle "offtopic"-onderwerpen..
case closed van mijn part
when men were men, and helmets were for divers
-
- 2500km gereden
YamaSam schreef:http://www.fs1forum.com/search.php?search_id=newposts
Nogmaals Sam, het gaat mij niet om de personen met hun hobby's
Ik volg jou topic over de pick up ook met veel plezier.
Ik doel alleen op enige ruimte voor de specifieke FS1 topics op de home page
Excuses als ik mensen tegen de haren instrijk, dat is niet de bedoeling
1978 chroom 60 cc
-
- Site Admin
Laars schreef:Niels schreef:Laars schreef:Nogmaals , het is geen kritiek en gun ieder zijn hobby en ben ook zeker geinteresseerd in deze hobby's.
Mogelijk 2 aparte blokken waarvan een blok FS1 techniek gerelateerd is en de andere de rest.
Maar vind je dat er te veel over overige hobby's wordt gepraat in topics als Techniek en Sleutelen of in Off Topic?
Ik lees niet alles op het forum, maar ik heb het idee dat de meeste van de "Off Topic" zooi toch wel in Off Topic staat

-
- 2500km gereden
Niels schreef:Laars schreef:Niels schreef:Laars schreef:Nogmaals , het is geen kritiek en gun ieder zijn hobby en ben ook zeker geinteresseerd in deze hobby's.
Maar vind je dat er te veel over overige hobby's wordt gepraat in topics als Techniek en Sleutelen of in Off Topic?
Ik lees niet alles op het forum, maar ik heb het idee dat de meeste van de "Off Topic" zooi toch wel in Off Topic staat
Ik bedoel alleen op de homepage bij recente topics (de verzameling van alle soorten)
Neem nu eens een kijkje op de homepage.
Lees anders mijn eerste bericht nog eens aandachtig door Niels.
1978 chroom 60 cc
- Jeti
- 17500km gereden
Ik gebruik de homepage nooit en lees gewoon alle nieuwe berichten, fs1 relevant of niet-fs1.
Sterker nog: de technische fs1 topics lees ik niet eens allemaal.
En verder deel ik de mening van Sam (en anderen denk ik) dat ik dit meer zie als vriendengroep waar je je dingen deelt. En ik denk dat we trots mogen zijn dat het op deze manier is gegroeid, wat geen enkel ander forum lukt!!
(gaat ook over de bieravonden e.d.)
Maar ik snap wel wat je bedoelt Laars, en ik denk dat het op FS1 gebied wel wat zou toevoegen wat je zegt.
Dus eigenlijk dat de nieuwe offtopic berichten niet meer op de homepage worden getoond, en alleen uit de andere topics.
Sterker nog: de technische fs1 topics lees ik niet eens allemaal.
En verder deel ik de mening van Sam (en anderen denk ik) dat ik dit meer zie als vriendengroep waar je je dingen deelt. En ik denk dat we trots mogen zijn dat het op deze manier is gegroeid, wat geen enkel ander forum lukt!!
(gaat ook over de bieravonden e.d.)
Maar ik snap wel wat je bedoelt Laars, en ik denk dat het op FS1 gebied wel wat zou toevoegen wat je zegt.
Dus eigenlijk dat de nieuwe offtopic berichten niet meer op de homepage worden getoond, en alleen uit de andere topics.
-
- 10000km gereden
- Contacteer: