Laars schreef:Blijkbaar ben ik de enige die altijd met de homepage start en naar de recente topics kijk
dat deed ik vroeger ook, maar dat werkt idd niet lekker, niet alles staat daar, op een gegeven moment had ik door dat er links boven een link "forum" staat dat leest echt een stuk lekkerder
Je hebt een deel algemeen, een deel over technische aspecten, een deel voor de verkoop, een deel voor evenementen, een deel voor je eigen voertuigen te presenteren (FS1/RD, andere brommer, motor, auto,...) en een engels deel.
We zijn allemaal gek op oldtimers, en ik vind het zeer leuk om ook wat over andere brommers/motors/auto's te lezen.
In het begin deed ik totaal niks in t off-topic deel, maar nu vind ik dat soms nog wel gezelliger.
Door een leuk off-topic gedeelte zijn de bieravonden, ritten en meetings ook zéér geslaagd.
Als dat er niet was, is de sfeer een stuk saaier bij beiravonden enzo (denk ik)
Ik vind opzicht dat je wel een punt hebt hoor laars!
Alleen geloof ik niet dat het Yamaha gedeelte eronder leid Wel is de sfeer hier beter dan ik op menig forum heb meegemaakt, club gevoel is hier erg hoog.
Wordt nog maar eens onderstreept door bijv bier avonden en dingen als het karten.
Sommige dingen zoals nix al aangaf kunnen misschien wel wat beter worden.
Trouwens het forum groeit wel toch?
Ik snap wat Laars bedoelt, op de "homepage" worden automatisch de laatste posts en topics weergegeven, hij wilt daar een onderscheid tussen hebben. Ik weet alleen niet of dat technisch mogelijk is.
En verder, ik ga ook altijd direct naar het forum toe, op de homepage kijk ik alleen als ik iets van folders of partslists wil bekijken
En verder, wat HJ zegt, als je alles puur FS1 gaat houden, dan gaat het forum vrij snel dood, en het komt vrij autistisch over. Het is geen FS1 vraagbaak, maar een FS1 community (met gelijkgezinden)
Kan me wel vinden in wat laars zegt en wat yamasam zegt.
Ik kijk ook nooit op de homepage, meestal direkt op het forum daar klik ik nieuwe berichten aan
en lees die berichten die me intresant lijken.
Ik denk dat je inderdaad een deel van het forum op de hompage moet laten zien maar geouwehoer en dergelijke niet denk ik.
Wat de rest van het forum betreft denk ik dat het wel goed zit qua sfeer.
Maar dit is geen club, een club heeft een bestuur met gekozen leden, dat is hier niet aan de orde dus geen club
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:Maar dit is geen club, een club heeft een bestuur met gekozen leden, dat is hier niet aan de orde dus geen club
Leden en een gekozen bestuur bedoel je denk ik
Maar hoe dan ook komen er hier geluiden dat de offtopic berichten niet op de homepage horen, en het forum goed is zoals het is.
Gaan de mods/admins hiermee aan de slag om te kijken of dit mogelijk is?
joscabrio schreef:Maar dit is geen club, een club heeft een bestuur met gekozen leden, dat is hier niet aan de orde dus geen club
Leden en een gekozen bestuur bedoel je denk ik
Maar hoe dan ook komen er hier geluiden dat de offtopic berichten niet op de homepage horen, en het forum goed is zoals het is. Gaan de mods/admins hiermee aan de slag om te kijken of dit mogelijk is?