ja is iid wel leuk. hij was van een oud maatje van me..we ginge elke aaf eve blerre door t dorp....en leuke dinge beleefdt...opeens homoet in de hand....vloog ter eve onder uit enz enz
mn eige vorige fs1 hebk nooit meer gezien, ja 1 op het internet....was ok een hele mooie..zoiets als tombo..beetje die stijl qua mooi en sportieve.
he vet is wel leuk om een beetje de geschiedenis te achterhalen
op de marktplaatsfotos zat er idd een lelijke homoet onder met een dikke deuk envaste bocht mar ik heb hem toen gekocht met zon immi uitlaat en verrotte immi fs1 cilinder.
ik heb het rempedaal idd gewoon terug gebogen.
de rechter crank misste ook dus die heb ik er later voor gekocht en de crank aan de andere kant zat met touwtjes vast
heet die vriend mark en woont die in zeist? daarvan heb ik hem iig van gekocht
mpro09 schreef:he vet is wel leuk om een beetje de geschiedenis te achterhalen
op de marktplaatsfotos zat er idd een lelijke homoet onder met een dikke deuk envaste bocht mar ik heb hem toen gekocht met zon immi uitlaat en verrotte immi fs1 cilinder.
ik heb het rempedaal idd gewoon terug gebogen. de rechter crank misste ook dus die heb ik er later voor gekocht en de crank aan de andere kant zat met touwtjes vast
heet die vriend mark en woont die in zeist? daarvan heb ik hem iig van gekocht
Inderdaad leuk om de geschiedenis te achterhalen!! Heb zelf ook veel foto's van Jasper gekregen, met bijvoorbeeld foto's van een rit van hem naar HJ, waarbij hij een vastloper kreeg en zo, en foto's hoe hij hem gekocht heeft!!
Ik ga denk een fotoalbum maken met foto's van elke verandering aan de brommer!
ja kan kloppe...hij was er tog ni so over te spreke, wat tie er allemaal aangedaan heb weetk niet. is echt elke aaf mee gejankt met da ding....ging motorisch...qua conditie van lagers en keringe niet echt goed weg.
mar hij liep lekkr