En nog een xeon lampje ook, dat moet wel heel bijzonder zijn Dat blauwe is idd illegaal. Als ze xenon bedoelen, dat krijg je niet met een halogeenlampje, misschien dat het iets witter is (net zoals die Philips brightlight lampen o.i.d., voor in de auto), maar wit zoals xenon zal je het niet krijgen
waarom kan ik me met safari en internet explorer aanmelden en met firefox plots niet meer?
het ging een tijd goed met firefox en plots niet meer? wie weet raad? want ik vind firefox wel beter..
Arnoute schreef:waarom kan ik me met safari en internet explorer aanmelden en met firefox plots niet meer? het ging een tijd goed met firefox en plots niet meer? wie weet raad? want ik vind firefox wel beter..
Ik heb het zelf ook hoor af en toe met firefox de laatste tijd niet meer omdat ik firefox 4 beta gebruik.
Laatst gewijzigd door Triforce op 12 okt 2010, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Arnoute schreef:waarom kan ik me met safari en internet explorer aanmelden en met firefox plots niet meer? het ging een tijd goed met firefox en plots niet meer? wie weet raad? want ik vind firefox wel beter..
Ik heb het zelf ook hoor af en toe met firwfox de laatste tijd niet meer omdat ik firefox 4 beta gebruik.
Ik heb het zelf ook hoor af en toe met firwfox de laatste tijd niet meer omdat ik firefox 4 beta gebruik.
Onder tools en dan "Clear Recent History" (toetsen combinatie Ctrl+Shift+Del) en dan kies je boven aan niet 1 uur maar alles en dan op de knop clear now!