Ik ben ook eens een man tegen gekomen bij de beurs die net terug kwam van testrijden en die had een vergissing gemaakt en had licht rijbewijs A examen gedaan inplaats van zwaar en die zat er dus mooi 2 jaar aan vast, of je wilt nog een examen gaan doen om hem te behalen
Ik ben ook eens een man tegen gekomen bij de beurs die net terug kwam van testrijden en die had een vergissing gemaakt en had licht rijbewijs A examen gedaan inplaats van zwaar en die zat er dus mooi 2 jaar aan vast, of je wilt nog een examen gaan doen om hem te behalen
Dan ben je behoorlijk stom. En je instructeur ook als hij je de verkeerde motor meegeeft.
(de meeste instructeurs hebben een zware en een lichte. die er hetzelfde uitzien waarvan er eentje is begrensd)
Dan ben je behoorlijk stom. En je instructeur ook als hij je de verkeerde motor meegeeft. (de meeste instructeurs hebben een zware en een lichte. die er hetzelfde uitzien waarvan er eentje is begrensd)
Tja ik stond er ook van te kijken.
Ook toen ik aan het lessen was mocht ik van mijn rijinstructeur ook wel eens op de zware stappen (met abs!! wat remt dat hard op een motor zeg )