ja hij kan wel gewoon door draaien
en als ik langzaam draai doet ie het wel maar als ik harder kick om hem aan te krijgen hoor je hem zo "kggggggt" erlangs draaien
okey het was een veer ik had geen tijd om het te bekijken voordat ik het wist had een gozer uit het groepje het ding al weer verkocht voor de inkoopprijs van de onderdelen daar had ik echt de pest in zeg we hadden hem ook helemaal vet gespoten met vlammen op de spatborden enzo
nick_janssen3 schreef:en als je met beleidt trapt oftewel van rustig naar s el kicken geleidelijk? ik had hetzelfde met een puchblok onder de skelter (schoolprojekt)
Martijn schreef:Vandaag erachter gekomen dat ik, toen mn krukas naar de klote was, mn 2de kick naar de filistijnen heb geholpen
Wordt weer een nieuwe bestelling bij jmpb, ipv dat ik dat gelijk mee had besteld ...
men neme:
een boor +-5mm
-een spijker +-5mm
-ijzerzaag
-eventueel een lasapparaat en een slijptol
zet je pedaal op de as. in de goede stand. dan boor je een gat in de lengteriching van de as. zorg er voor dat het gat voor de ene helft in het pedaal past en voor de andere helft in de as. boor het gat zo diep dat je door het hele pedaal heeen bent. nu pak je de kickstart er af en zaag je de spijker op maat. leg de spijker in je 'spiebaan'' en pik heb op de kopse kanten vast met het lasapparaat. braam het geheel weer netjes af met de slijptol. je kunt het eventuul ook doen zonder het de spijker vast te lassen. zet nu je pedaal er op, vastdraaien, starten en weeer genieten van je fs1
Maar dan help ik mn nog goede kickas de filistijnen in. Ik zat ook aan zoiets te denken !
Wat ik ook kan doen is dat spijkertje niet vast lassen, maar net boven het punt waar je de bout in je kick draait zetten, en dan tussen de bout en je kick een ringetje zodat die de spijker tegenhoud
Martijn schreef:Vandaag erachter gekomen dat ik, toen mn krukas naar de klote was, mn 2de kick naar de filistijnen heb geholpen
Wordt weer een nieuwe bestelling bij jmpb, ipv dat ik dat gelijk mee had besteld ...
men neme: een boor +-5mm -een spijker +-5mm -ijzerzaag -eventueel een lasapparaat en een slijptol
zet je pedaal op de as. in de goede stand. dan boor je een gat in de lengteriching van de as. zorg er voor dat het gat voor de ene helft in het pedaal past en voor de andere helft in de as. boor het gat zo diep dat je door het hele pedaal heeen bent. nu pak je de kickstart er af en zaag je de spijker op maat. leg de spijker in je 'spiebaan'' en pik heb op de kopse kanten vast met het lasapparaat. braam het geheel weer netjes af met de slijptol. je kunt het eventuul ook doen zonder het de spijker vast te lassen. zet nu je pedaal er op, vastdraaien, starten en weeer genieten van je fs1
Dus jij molt al die assen Doe je dat soms ook bij Honda's?