
Wat heb jij vandaag op of met je brommer gedaan?
wat ik vandaag met de brommer heb gedaan... nou ik reedt weg van huis na 2 km ongeveer schiet de gaskabel los bij de gasschuif
*zucht*
toen omgedraaid en in de 4e versnelling en de stationairschroef hoog gedraaid
en met 25 ongeveer terug naar huis getuft.
moet strax maar even nieuwe gaskabel bestellen want hij was zoiezo niet zo lekker.

toen omgedraaid en in de 4e versnelling en de stationairschroef hoog gedraaid

moet strax maar even nieuwe gaskabel bestellen want hij was zoiezo niet zo lekker.
-
- Site Admin
- Berichten: 11146
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- Site Admin
- Berichten: 11146
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
Net 3 van de 4 oude type wielen die ik nog had uit elkaar gehaald en de velgen mooi gemaakt
De achtervelg die ik had gedaan kan zo gebruikt worden, die is echt nog heel mooi geworden, alleen de voorvelgen moeten verchroomd worden (wel apart dat het alleen voor is
)
Zie hier het resultaat:
Beetje vaag (zijn telefoonfoto's):


De achtervelg die ik had gedaan kan zo gebruikt worden, die is echt nog heel mooi geworden, alleen de voorvelgen moeten verchroomd worden (wel apart dat het alleen voor is

Zie hier het resultaat:


Beetje vaag (zijn telefoonfoto's):

- Aad
- 1500km gereden
- Berichten: 1773
- Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
- Locatie: Rijssen - Overijssel
- Contacteer:
Niels schreef:Net 3 van de 4 oude type wielen die ik nog had uit elkaar gehaald en de velgen mooi gemaakt![]()
De achtervelg die ik had gedaan kan zo gebruikt worden, die is echt nog heel mooi geworden, alleen de voorvelgen moeten verchroomd worden (wel apart dat het alleen voor is)
Zie hier het resultaat:
Beetje vaag (zijn telefoonfoto's):
Mijn voorvelg is ook sneller vuil, Mijn theorie was dat doordat je ook stuurt, de voorvelg meer stof en spetters op zich krijgt, maar is maar een gedacht

Bij m'n vorige fs1, staat volgens mij ook in de galery, zit een nieuwe voorvelg en
spaken en een oude (gepoetste) achtervelg met nieuwe spaken.
Volgens mij zie je het verschil niet :wink
edit: ahum grmbl [mompel modus]bij nader inzien zie je toch wel verschil op die foto's[/mompel modus]
spaken en een oude (gepoetste) achtervelg met nieuwe spaken.
Volgens mij zie je het verschil niet :wink
edit: ahum grmbl [mompel modus]bij nader inzien zie je toch wel verschil op die foto's[/mompel modus]

Laatst gewijzigd door 2RU-ori op 12 jun 2007, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Niels schreef:Ok danKrijg je met verchromen ook bijv. beschadigingen aan het zijvlak door tegen een stoeprand rijden bijv. weg?
![]()
1 van de velgen heeft dat een beetje
Als het goed is wordt het oppervlak eerst geslepen/gestraald, voor het nieuwe verchroom procedé.
Denk dat daarna krasjes in het metaal ook niet meer te zien zijn.
Volgens mij (baas van een bedrijf bij mij in de straat waar ik wel eens heb laten verchromen vertelde mij dit)
wordt het eerst in een zuurbad gedompeld daarna drogen, slijpen/stralen, meestal eerst verkoperd en daarna
verchroomd, al naar gelang het materiaal.
Als laatste wordt het gepolijst en dat schijnt het meest arbeidsintensief te zijn.
En dan blingbling

wordt het eerst in een zuurbad gedompeld daarna drogen, slijpen/stralen, meestal eerst verkoperd en daarna
verchroomd, al naar gelang het materiaal.
Als laatste wordt het gepolijst en dat schijnt het meest arbeidsintensief te zijn.
En dan blingbling

