Ik denk dat een ongerestaureerde fs1 ook mooi op de kalender kan, maar ik vind ook dat er wel aandacht besteed moet worden aan de locatie. Ik zal het volgend jaar eens proberen, want dan is hij toch nog niet gespoten (maar wel technisch in orde!).
Nu zijn er een aantal inzendingen met super mooie fs1's, maar dan inderdaad in een tuin oid. Erg jammer, want juist hier komt de fs1 niet tot zijn recht. Leuk om te zien, maar niet voor in de kalender (vind ik).
Waarom ik vind dat de foto van Gino erin moet: er is aandacht besteed aan de foto en het is typisch een kalender foto. Ookal stond "zoiets" er vorig jaar ook in en is het niet perfect, het idee en de moeite mogen gewaardeerd worden. En het is leuk om een maand lang tegenaan te kijken.
Wat betreft de leuke foto's die weinig stemmen krijgen:
het probleem is dat je 1 stem kunt uitbrengen. Ik ben ook meer voor een top 3, wat ik al eens heb uitgelegd. Of een ander puntensysteem. Maar dan zou je per foto een topic moeten aanmaken om punten te geven oid. Is wel veel meer werk dan.
En de groepsfoto moet er ook in ja, voor de sfeer, maar dan wel bij juli graag (Veluwerit-maand). Sterker nog: ik kan misschien ook alvast een datum prikken, zodat de rit ook vernoemd kan worden. Misschien ook een leuk idee voor DE meeting? En Limbo rit?
phoebeer schreef:NIX schreef:Sraks staan er nog mobylets op die kalender, nou dan hoef ik 'm niet meer.

Nix, maak je geen zorgen, die krijgt een eigen kalender.