alo ik verkoop 2fietsen voor de prijs van 1 ik geraak er maar nie van afe en eris nieks mes mee ik zale hete spijtege vinen dake er nie van af ge raak deze bole egte super goede 1500 over de prijs kan gesproken worden
yamaha 378 bwj 1975 ik ben de tweede eigenaar; alle orgenele delen zijn opnieuw vercroomd
orgenele zadel
oregenele cilinder
orgenele uitlaat
de rekening en onderhoud boekje zit er ook nog bij
brommer is mooier dan op de fotos
dit kom je zelden tegen met alles erbij.
het is dan ook geen koopje.
marco schreef:yamaha 378 bwj 1975 ik ben de tweede eigenaar; alle orgenele delen zijn opnieuw vercroomd orgenele zadel oregenele cilinder orgenele uitlaat de rekening en onderhoud boekje zit er ook nog bij brommer is mooier dan op de fotos dit kom je zelden tegen met alles erbij. het is dan ook geen koopje.
welke turk heeft dit geschreven en ik durf te wedden dat er imitatie onderdelen opzitten
marco schreef:yamaha 378 bwj 1975 ik ben de tweede eigenaar; alle orgenele delen zijn opnieuw vercroomd orgenele zadel oregenele cilinder orgenele uitlaat de rekening en onderhoud boekje zit er ook nog bij brommer is mooier dan op de fotos dit kom je zelden tegen met alles erbij. het is dan ook geen koopje.
welke turk heeft dit geschreven en ik durf te wedden dat er imitatie onderdelen opzitten
Ik ken deze man persoonlijk
a hij is geen turk
b er zit absoluut geen een imitatie op
je hebt je weddenschap bij voorbaat al verloren
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Ik ken deze man persoonlijk a hij is geen turk b er zit absoluut geen een imitatie op
je hebt je weddenschap bij voorbaat al verloren
Helaas wel,
Nog sorry als ik hiermee gevoelens heb geraakt
Ik had niet kunnen weten dat het iemand is die jij kent.