mpro09 schreef:wist je dat gister naar een houseparty in een of ander gekraakt fabriekspand. wist je dat schultenbrau in krat
Wist je dat je beter schultenbrau uit blik kan hebben, want die voldoet wel aan het reinheitsgebot, en die uit fles niet (die uit fles wordt ook in Nederland gebrouwen, uit blik in Duitsland ).
BTW jij blijft eauk slapen neem ik aan met oudjaar?
Camiel schreef:Wist je dat me kapot gerent met die kutmoby, wist je dat zometeen opnieuw want hij was verzopen...
Ah, dan krijgt hij in ieder geval benzine. Want dat was gisteren niet, toch?
Gister kreeg hij geen benzine -> verstopping in carb opgelost.
Nu krijgt hij benzine -> Hij ontsteekt niet goed denk ik
Bougie heeft vonk -> wtf is dan probleem, slechte vonk??
Camiel schreef:Wist je dat me kapot gerent met die kutmoby, wist je dat zometeen opnieuw want hij was verzopen...
Ah, dan krijgt hij in ieder geval benzine. Want dat was gisteren niet, toch?
Gister kreeg hij geen benzine -> verstopping in carb opgelost. Nu krijgt hij benzine -> Hij ontsteekt niet goed denk ik Bougie heeft vonk -> wtf is dan probleem, slechte vonk??
Vonk goed of slecht kun je zien. Kan zijn dat de ontsteking bijgesteld moet worden (dus dat hij op het verkeerde moment vonkt), anders ff aan bob vragen.
Tombo schreef:Ok vet Kom je 's ochtends/overdag gewoon? Carbid schieten geack
tuurlijk
Niels heeft voor flink wat geld aan losse Belgische knallers, ik heb een soort van 100.000 klappernitraatmat (hindoe 4000 mat) voor 's avonds en wat klein spul, en we gaan ook nog naar Duitsland toe wat siervuurwerk halen, wordt dus dikke chaos 's avonds