ik werd gek van ozzy :p hij stond daar maar een beetje de hele tijd te roepen dat ie de mensen niet kon horen :p heeft ie echt minimaal 10 keer geroepen. Ik vond korn echt vet, had toen net pauze, dus nog even lekker meegedaan met een pit
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (al die mensen)
I CAN'T FUCKING HEAR YOU!!!!!!!!!!!!(ozzy)
haha was inderdaad wel irritant:p
en toen hij dat stukje ging zingen van : WE ARE THE CHAMPIONS! ofzo:p toen was ie ff schor ff hoesten en hij ging weer overnieuw echt grappig
Ik reed zo op de FS1 (duh) en er reed een auto voor mij...
Die auto reed best langzaam dus ik haalde hem in. Maar op dat moment ging die auto versnellen.
Ik kwam er net voor een onoverzichtelijke bocht voorbij (moest dus al volgas rijden om er voorbij te komen: 65/70) en toen reed daar echt met een rotgang een auto aan de andere kant van de weg dus die auto uitwijken en ik dus net op tijd naar rechts
Was weer even schrikken maargoed... one near death experience a day keeps the doctor away
Niels schreef:Net weer ff een bijna-doodervaring gehad
Ik reed zo op de FS1 (duh) en er reed een auto voor mij...
Die auto reed best langzaam dus ik haalde hem in. Maar op dat moment ging die auto versnellen. Ik kwam er net voor een onoverzichtelijke bocht voorbij (moest dus al volgas rijden om er voorbij te komen: 65/70) en toen reed daar echt met een rotgang een auto aan de andere kant van de weg dus die auto uitwijken en ik dus net op tijd naar rechts
Was weer even schrikken maargoed... one near death experience a day keeps the doctor away
Heb'k wel is meer. Maar normaal geraak je er wel tussen hoor. Auto's gaan aan de kant en jij bent niet zo breed. Of ben je verdikt?