Wist je dat ik een cymbal van mn drumstel wil gaan kaal schuren en dan begraven in de tuin.
na deze winter eens opgraven en kijken of er al roest op zit enzo.
Het is toch maar een goedkoop bekken wat ik niet meer gebruik omdat ik dure heb Er zitten 2 scheurtjes in dus heb ook gaten erin geboord dat hij niet verder scheurt.
En toen maar direct een bepaald patroon erin geboord omdat het dan misschien gaver geluid kreeg (soort van effect cymbal)
Die cymbal klinkt niet super mooi dus dan maar wat begraven en later opgraven dan zou hij in principe warmer moeten klinken
Camiel schreef:Wist je dat ik een cymbal van mn drumstel wil gaan kaal schuren en dan begraven in de tuin. na deze winter eens opgraven en kijken of er al roest op zit enzo.
Het is toch maar een goedkoop bekken wat ik niet meer gebruik omdat ik dure heb Er zitten 2 scheurtjes in dus heb ook gaten erin geboord dat hij niet verder scheurt.
En toen maar direct een bepaald patroon erin geboord omdat het dan misschien gaver geluid kreeg (soort van effect cymbal)
Die cymbal klinkt niet super mooi dus dan maar wat begraven en later opgraven dan zou hij in principe warmer moeten klinken
Camiel schreef:Wist je dat ik een cymbal van mn drumstel wil gaan kaal schuren en dan begraven in de tuin. na deze winter eens opgraven en kijken of er al roest op zit enzo.
Klinkt alsof ze je iets wijs gemaakt hebben
nee dat is zo
Sabian, een van de grote namen van de wereld op vlak van cymbals, doet dat ook. Alleen dan met dure cymbals, ik doe het met een goedkope
En een verkoper van Adams waar ik drumles heb heeft het thuis ook gedaan (ook met dure) en die klonken ook beter erna
Wist je dat ik vandaag geluk had!
Wou een stukje gaan rijden maar toen zag ik dat de moer van de bout waarmee de achterbrug vastzit verdwenen was.
Wel geluk dat ik altijd snel die dingen check, stel hij was er onder het rijden uitgelopen Dus morgen Of overmorgen maar even een moertje halen want die fijne draad heb ik niet liggen
Twowheeler schreef:Wist je dat ik vandaag geluk had! Wou een stukje gaan rijden maar toen zag ik dat de moer van de bout waarmee de achterbrug vastzit verdwenen was. Wel geluk dat ik altijd snel die dingen check, stel hij was er onder het rijden uitgelopen Dus morgen Of overmorgen maar even een moertje halen want die fijne draad heb ik niet liggen
das mazzel Bob had dat ook een keer geloof ik, gelukkig bleef het goed zitten