wist je dat wetenschappelijk teken examen morgen, mondeling examen presenteren Nederlandsm proefwerk wiskunde goniometrie, proefwerk geschiedenis....
en nog dingen voorbereiden...
Camiel schreef:wist je dat wetenschappelijk teken examen morgen, mondeling examen presenteren Nederlandsm proefwerk wiskunde goniometrie, proefwerk geschiedenis.... en nog dingen voorbereiden...
Wist je dat examen goed ging, de 2 proefwerken ook en de presentatie ook super :D
hele middag leren/voorbereiden tot 00:00u is dus de moeite waard geweest en ook een wonderpilletje waardoor ik niet zenuwachtig was (net zoals met brommerexamen )
Wist je dat Franse vakantievriendinnen handig zijn Moet een nederlanse tekst vertalen en die morgen als spreekoefening voordragen Ik vertaal hem, en zij haalt de foutjes/slechte zinnen eruit
gewoon in frankrijk op vakantie gaan met je ouders, dan meisjes zoeken/tegenkomen die je leuk/aardig vinden :p daar die vakantie mee optrekken en "voilà"
wist je dat het systeem dat absentie controleert (magister) geupdate is en de klok nu niet meer klopt
wist je dat daarom magister aangeeft dat ik een middagje vrij heb
wist je dat lang leve falende ict-infrastructuur