Dorfie schreef:Kvind het echt zo'n kutauto's. Ik kan er echt niet aan doen, maar zo goed als alle American muscle's cars vind'k echt dikke brol!
Zoals die nieuwe Mustang GT 500. Volgens de brochure heeft ie 500 pk, mja maak er dus maar 450 van!!! En dan nog, in 3de nog steeds wheelspin. Stomme Amerikane, auto 500pk (nouja 450) geven en de ophanging nog ineens vervangen. Tsss stelletje amateurs!
Dorfie schreef:Kvind het echt zo'n kutauto's. Ik kan er echt niet aan doen, maar zo goed als alle American muscle's cars vind'k echt dikke brol!
Zoals die nieuwe Mustang GT 500. Volgens de brochure heeft ie 500 pk, mja maak er dus maar 450 van!!! En dan nog, in 3de nog steeds wheelspin. Stomme Amerikane, auto 500pk (nouja 450) geven en de ophanging nog ineens vervangen. Tsss stelletje amateurs!
er gaat niks boven een m5 of een E amg of een rs6
Nou, als je die kan betalen wel Dan geef mij maar de M5
Ik zal als ik me rijbewijs heb tevreden worden als ik een toyota supra, dodge charger, dodge challenger of oude type corvette (zoeen als uit the A-team:P)
Aad schreef:Ik zal als ik me rijbewijs heb tevreden worden als ik een toyota supra, dodge charger, dodge challenger of oude type corvette (zoeen als uit the A-team:P)
Groet, Aad
zo een staat hier nog in de schuur, aleen niet van ons wel een vet ding, 3liter v6