Wat ben je momenteel nog meer aan het doen 3.0
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
danku, dat vind ik van een mobylette
ik doe altijd eerst wat emmers water over m'n auto heen. anders krijg je idd krassen.
en dan was straat, echt goed wassen doe ik altijd zelf. dan kan je hem tenminste ook goed in de was zetten.
met de kou van nu lukt dat nooit, en dat kan een was straat wel + bodemwas lukt je ook niet met de hand.
in purmerend zin een hele goede.
soms jet wash maar dat zuigt ook.

ik doe altijd eerst wat emmers water over m'n auto heen. anders krijg je idd krassen.
en dan was straat, echt goed wassen doe ik altijd zelf. dan kan je hem tenminste ook goed in de was zetten.
met de kou van nu lukt dat nooit, en dat kan een was straat wel + bodemwas lukt je ook niet met de hand.
in purmerend zin een hele goede.
soms jet wash maar dat zuigt ook.
Laatst gewijzigd door Twowheeler op 12 dec 2010, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 7500km gereden
marco schreef:Twowheeler schreef:in purmerend zin een hele goede.
Op de baanstee achter de Hyundai garage?
volgens mij wel ja
daar wordt hij eerst beneveld, dan doet een mannetje er wat aan en dan gaat hij die straat door. heel uitgebreid.
en daarna rijd je zo'n ruimte in waar je met een stofzuiger enzo alles schoon kan maken. echt top geregeld daar zeker als je hem bij thuiskomst nog eens extra dik in de was zet.
scheelt trouwens wel dat ik dat voor de winter gedaan heb, nu gaat al het vuil er tenminste makkelijk vanaf

edit: http://www.autocleanservice.nl/
-
- 7500km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank