Wist je dat topic 9
- Tombo
- 17500km gereden
Twowheeler schreef:the_destroyers schreef:Twowheeler schreef:wist je dat nieuwe bril
hopelijk draag ik die nu wat meer ipv m'n lenzen
wistje dat ik bijna identiek dezelfde bril heb, zeer goede bril!
Bijna onverslijtbaar!
dat is voor mij wel positief!, want bij die andere waren m'n neusvleugels zowat full-time krom
Ik heb ook zo'n model. Eerst een bril met van die rubberpootjes, maar dit plastic is wel kutter wat betreft afglijden van je neus

- marco
- Sheriff of the Posbank
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Tombo schreef:Twowheeler schreef:the_destroyers schreef:Twowheeler schreef:wist je dat nieuwe bril
Bijna onverslijtbaar!
dat is voor mij wel positief!, want bij die andere waren m'n neusvleugels zowat full-time krom
Ik heb ook zo'n model. Eerst een bril met van die rubberpootjes, maar dit plastic is wel kutter wat betreft afglijden van je neustijdens het sporten (zweet enzo
)
ik sport altijd met m'n lenzen

ik gebruik toch nog het meest m'n lenzen.
maar is ook wel goed voor m'n ogen dat wat minder te doen
- Jeti
- 17500km gereden
Camiel schreef:mn moeder kreeg van haar lenzen oogontsteking, dus ze loopt nu constant met bril...
check, ik ook.
5 jaar lang lenzen gehad (daarvoor 3 jaar een bril), toen ging mn oog van binnenuit ontsteken.. en nu alweer 6 jaar ofzo een bril.
Heb liever lenzen, maar ja.. So be it. En bril is 's avonds wel makkelijker, want ik viel regelmatig met mijn lenzen in in slaap..
-
- 5000km gereden
Twowheeler schreef:the_destroyers schreef:Twowheeler schreef:wist je dat nieuwe bril
Bijna onverslijtbaar!
ja, zal bij deze niet gauw gebeuren, tenzij je er mee gaat slaan...

-
- 5000km gereden
Jeti schreef:Camiel schreef:mn moeder kreeg van haar lenzen oogontsteking, dus ze loopt nu constant met bril...
check, ik ook.
5 jaar lang lenzen gehad (daarvoor 3 jaar een bril), toen ging mn oog van binnenuit ontsteken.. en nu alweer 6 jaar ofzo een bril.
Heb liever lenzen, maar ja.. So be it. En bril is 's avonds wel makkelijker, want ik viel regelmatig met mijn lenzen in in slaap..
En dan wordt je wakker met rode ogen die pijn doen. Daarom ben ik ook van lenzen afgestapt.
-
- 5000km gereden
Jeti schreef:the_destroyers schreef:En dan wordt je wakker met rode ogen die pijn doen. Daarom ben ik ook van lenzen afgestapt.
Dat viel wel mee, de ontsteking kwam later. en heb nu nog steeds eerder droge ogen dan voorheen.
Ja, ik kon ze niet inhouden. Na een maand ben ik gestopt. De dokter zei dat mn ogen niet geschikt waren.

-
- 2000km gereden
- Contacteer: