Er was pasgeleden een nokia te koop, gewoon een vierkante degelijke, met navigatie erop.
Ik zal ff voor je zoeken. Ikzelf heb gewoon een
maar die is zonder navigatie
Laatst gewijzigd door drummer op 17 dec 2010, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb zelf een Nokia gehad met "normaal" toetsenbord (zoals hierboven), met alle hippe funties, Wifi en GPS enzo, opzich een heel compleet toestel (Nokia N85), alleen het werkt allemaal net niet vind ik. GPS is supertraag, de software (Symbian) is klote, en veel kleine dingen waar ik me aan stoor.
Als ik jou was zou ik voor een touchscreen model gaan, zeker als je hem vaker voor navigatie wilt gaan gebruiken, dat werkt gewoon veel fijner (in de auto)
drummer schreef:Maar wil je echt een telefoon waar alles goed op werkt, neem dan de iphone 4 voor 30e per maand
Istupid bedoel je.
Ik vind het echt geen fijn ding, heb liever een htc desire hd.
het verschil.
Android: werkt een stuk sneller en kan multitasken, meeste apps kosten geen geld of heel weinig, overzichtelijke os, gamen bijna in het zelfde bereik als de 360 en ps3.
Iphone: Bijna alle apps kosten geld, de ios vindt ik totaal niet lekker werken, onoverzichtelijk. (heb het kunnen testen omdat mijn moeder er 1 heeft van haar werk)
Ik ga niet in op de eeuwige discussie over mobiele telefoons, maar een iphone kan ook multitasken en ik heb niet één app die niet gratis was..
En de resolutie!
drummer schreef:Ik ga niet in op de eeuwige discussie over mobiele telefoons, maar een iphone kan ook multitasken en ik heb niet één app die niet gratis was.. En de resolutie!
Ieder zijn eigen smaak
rise and shine schreef:ik heb een telefoon waar ik mee kan bellen, nu jullie weer paupersz
Dat is ook een Mobiele telefoon.
Weet je wat ik zeg, ik heb een smartphone waar ik ook mee kan bellen en navigeren