Wat zit je mee vandaag? 2
-
- 5000km gereden
-
- 5000km gereden
-
- 5000km gereden
jensje36 schreef:the_destroyers schreef:Arnoute schreef:werd verkocht zonder dat ik het wist....
![]()
Ooh das balen man, vond ik wel een mooi brommertje, moest jij hem niet gekocht hebben, zou ik het wel gedaan hebben.
Pff, ja een yamaha rd dan maar?
Neen...een suzuki AC![]()
Ahn, de variant van suzuki op een fs1!
-
- 5000km gereden
-
- 5000km gereden
-
- 5000km gereden
jaa RV's zijn ook toffe brommers, wel schaars voor onderdelen heb ik gehoord, hier in de buurt weet ik iemand die een heeft.
wel ik had gekeken voor een RD, maar hij vroeg te veel geld en gisteren avond zag ik die vriend van me met zijn AC en ik zei gewoon al lachend dat ik 300 euro bood voor zen AC en hij overwoog, dus misschien wordt dat wel wat
AC's zijn geen lelijk brommers, vind ze zelf mooi, alleen het zadel en het achterlicht is afschuwelijk, als ik ene heb, is dat wel het enigste denk dat ik niet origineel zou houden :p
heb er vroeger eens mee gereden met zijn AC en hij gaat ook wel vooruit zulle
en 5 vitessen zijn echt top 
wel ik had gekeken voor een RD, maar hij vroeg te veel geld en gisteren avond zag ik die vriend van me met zijn AC en ik zei gewoon al lachend dat ik 300 euro bood voor zen AC en hij overwoog, dus misschien wordt dat wel wat
AC's zijn geen lelijk brommers, vind ze zelf mooi, alleen het zadel en het achterlicht is afschuwelijk, als ik ene heb, is dat wel het enigste denk dat ik niet origineel zou houden :p
heb er vroeger eens mee gereden met zijn AC en hij gaat ook wel vooruit zulle