the_destroyers schreef:Die mini's zijn echt betrouwbaar. E, bovenal, je vind er zonder veel kilometers, voor niet te veel geld.
Wat was jou eerste wagen?
Die van mij een golf. Of ja, heb nog 2 weken een Opel Corsa uit '90 gehad met garantie dat hij door de nieuwe keuring ging komen, maar dat was niet het geval. Dus heb mijn geld terug gehad. En toen de Golf 2 gekocht, die 3 jaar gehad, in 2008 mijn bus erbij gekocht (en opgeknapt) en nu een half jaartje de Ford, maar dat is niets. En sinds vandaag weer een Golf (3). Hoop daar weer een paar jaar mee te kunnen doen. Auto's boeien me niet zoveel, als ik er maar mee naar mijn werk kan komen.
Mij interesseert het eig ok niet zoveel, ma ik zoek gewoon een betrouwbare, die toch zuinig is, en me niet veel in de steek laat.
Ohjah, klopt, de Justy is meer een Starlet/Charade. Die heb je ook met CVT en 4WD, en met 3-cilinder Een oude klasgenoot van me had zo'n 1 liter 3-cilinder ervan. Daarmee hebben we nog een keer achterstevoren gestaan langs een afslag van de snelweg. Iets te hard de bocht in, en hij liet ineens het gas los in de bocht. Overstuur.. Check!!