Twowheeler schreef:Schijfje nog steeds niet binnen, terwijl hij zondag of zaterdag verzonden is...
Hij is binnen , dus ik ga morgen sleutelen. En omdat schijf aanpassen zo'n hot item is zal ik proberen er zo uitgebreid mogelijk verslag van te maken. Dus Laars dan moet je maar even weg kijken, hij gaat er namelijk wel harder van
Bedankt Bas!
Dus je gaat straks met een langzamere schijf harder?
Twowheeler schreef:Schijfje nog steeds niet binnen, terwijl hij zondag of zaterdag verzonden is...
Hij is binnen , dus ik ga morgen sleutelen. En omdat schijf aanpassen zo'n hot item is zal ik proberen er zo uitgebreid mogelijk verslag van te maken. Dus Laars dan moet je maar even weg kijken, hij gaat er namelijk wel harder van
Bedankt Bas!
Dus je gaat straks met een langzamere schijf harder?
Ja ik maak die van nix na, want hebben bijna dezelfde setup Deze schijf gaat beter werken dan die wilde schijf
Bedankt Bas!
Beste Bas, ik daag je hierbij uit om bij de eerste de beste gelegenheid samen een sprintje te trekken.
(kan je zien hoe mijn achterlicht steeds kleiner wordt )
Laars schreef:Beste Bas, ik daag je hierbij uit om bij de eerste de beste gelegenheid samen een sprintje te trekken. (kan je zien hoe mijn achterlicht steeds kleiner wordt )
Laars schreef:Beste Bas, ik daag je hierbij uit om bij de eerste de beste gelegenheid samen een sprintje te trekken. (kan je zien hoe mijn achterlicht steeds kleiner wordt )
bas = koppel, de leverancier van het schijfje..
Stomme auto correctie van iPod
Bas=Bart=1j5=leverancier van het schijfje .
Het was dus bedankt Bart
Is goed laars, sprintje op de meeting? maar jij hebt wel een versnelling meer hè en als je mij bedoelde, ik ben sjoerd
Qua namen zijn jullie me al een tijdje kwijt, maar qua schijven weet ik dat Gino die van Laars ook op maat heeft gemaakt. Die van twowheeler zal straks dezelfde timing hebben. Ik schat dat als jij ook een ginokopje hebt en een goede ontsteking, dat je een voordeel hebt boven Laars, omdat je een keer minder hoeft te schakelen. Juist door dat schijfje heb je zo'n brede powerband dat je geen 5-bak nodig hebt. Daar heb je alleen profijt van bij een hoogtoerige smalle powerband. Met een F5B die een klein pietsje is uitgevijld, ga je echt als een speer en heb je een snelle tractor.