Ik denk dat een orange witje velen malen zeldzamer is dan een rood of blauw/witje.
Als ik hier zie wat laars allemaal doet aan die blauwe denk ik dat het niets uit gemaakt heeft in wat voor staat de fs1 was.
Voor mij maakt het niet zoveel uit of er nou een 4 of een 5 bak onder zit maar ik kan me voorstellen dat voor sommige een 5 bak zoveel meerwaarde heeft.
Waar laars mee bezig is heb ik veel bewondering voor ik weet zelf dat vooral het zoeken naar de juiste onderdelen veel tijd in beslag neemt maar toch ook wel leuk is.
Ik zelf heb de fout gemaakt om aan meerdere fs1,tjes tegelijk te beginnen waardoor het eind resultaat het net niet was.
Nu ben ik geen voorstander van geheel originele fs1,tjes ik bouw ze liever zoals ik ze wil en hoe ze waren in de jaren 70.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:Ik denk dat een orange witje velen malen zeldzamer is dan een rood of blauw/witje. Als ik hier zie wat laars allemaal doet aan die blauwe denk ik dat het niets uit gemaakt heeft in wat voor staat de fs1 was. Voor mij maakt het niet zoveel uit of er nou een 4 of een 5 bak onder zit maar ik kan me voorstellen dat voor sommige een 5 bak zoveel meerwaarde heeft. Waar laars mee bezig is heb ik veel bewondering voor ik weet zelf dat vooral het zoeken naar de juiste onderdelen veel tijd in beslag neemt maar toch ook wel leuk is. Ik zelf heb de fout gemaakt om aan meerdere fs1,tjes tegelijk te beginnen waardoor het eind resultaat het net niet was. Nu ben ik geen voorstander van geheel originele fs1,tjes ik bouw ze liever zoals ik ze wil en hoe ze waren in de jaren 70.
Ik denk dat laars erg veel geluk heeft gehad dat zijn fs1 compleet was, incl de bijzondere onderdelen. Dat is dan een leuke basis voor restauratie.
Die van mij is gelukkig ook redelijk compleet (okay, geen P-tje dan..). Afgezien van een paar dingen die stuk zijn (zoals zadel, spatbord, tank en hendels..)
Ik waardeer het dat je het maakt zoals jij het wilt, zoals ze vroegah ook deden.