Tombo schreef:Die brouwerij klinkt trouwens leuker dan het is kan ik uit ervaring vertellen
Daar ben ik al eens geweest en vond vooral die dubbel erg lekker! Brouwerij zelf viel wel mee idd, maar och.. Het gaat sowieso om de gezelligheid en het samen rijden.
Ik vond 't vooral erg kort. Meer als een powerpoint presentatie en een praatje was het niet, ja en het proeven dan. Maar dat kan ik ook ergens anders in m'n tent ofzo, dan hoef ik niet meer te rijden Er zijn ook trouwens best veel leuke cafe'tjes op Texel, vooral in De Koog. En bijna overal schenken ze Skuumkoppe en de zwaardere bieren
Tombo schreef:Ik vond 't vooral erg kort. Meer als een powerpoint presentatie en een praatje was het niet, ja en het proeven dan. Maar dat kan ik ook ergens anders in m'n tent ofzo, dan hoef ik niet meer te rijden Er zijn ook trouwens best veel leuke cafe'tjes op Texel, vooral in De Koog. En bijna overal schenken ze Skuumkoppe en de zwaardere bieren
Ik heb nu een bungalow park gevonden op De Krim. Met tuintje.
Dus dan halen we gewoon bier en een wegwerp barbecue en maken we ons eigen feestje.
En overdag wat met de dappjes rondknorren. Terrasje gaat daar ook wel bijhoren.
omdat ik het allemaal net of net niet red.
en helemaal gek wordt van al het werk wat ik moet doen.
al schijnt dit wel de drukste periode te zijn.
maar het is wel k*t, als ik huiswerk heb kan ik bijvoorbeeld alleen wiskunde maken (dan is het 22uur en ga ik wat anders doen). dus al het andere huiswerk niet.
dan heb ik dus een achterstand in de les, kan het niet meer volgen etc etc.
maar ze zijn gewoon niet goed bij hun hoofd kwa planning op school
haha ken ik, ik heb ook praktisch alleen maar tijd voor het "project" wij zijn inmiddels ook van 9 naar 5man gegaan en wsl raken we er nog wel 1 of 2 kwijt.
de rest doe ik als ik nog tijd heb, maar het gaat nog goed(is allemaal nog niet heel lastig).
wtf moeten jullie allemaal doen dan.. ik heb nog nooit huiswerk gemaakt, ook niet op het hbo
alleen projectwerk en wat boeken lezen 1 dag voor het tentamen.