mpro09 schreef::evil: kreeg vandaag een lekke band op zon K * T fox. moest ik hem echt complet hilversum door duwen
Op die witte zeker ! ? Ik kreeg de eerste platte ermee, dus ik zeg hij is lek, week daarop rij ik er weer op na een halve bezorging is hij weer lek ... Je moet er gewoon op doorrijden, dat ding is toch al gaar
mpro09 schreef::evil: kreeg vandaag een lekke band op zon K * T fox. moest ik hem echt complet hilversum door duwen
Op die witte zeker ! ? Ik kreeg de eerste platte ermee, dus ik zeg hij is lek, week daarop rij ik er weer op na een halve bezorging is hij weer lek ... Je moet er gewoon op doorrijden, dat ding is toch al gaar
idd die witte ja, heb hem van het mediapark naar in de buurt van het wandelpad geduwd,
waarom zetten ze er dan geen nieuwe band op ofzo ik g a er toch niet meer op rijden neem gewoon lekker die tgb
idd die witte ja, heb hem van het mediapark naar in de buurt van het wandelpad geduwd, waarom zetten ze er dan geen nieuwe band op ofzo ik g a er toch niet meer op rijden neem gewoon lekker die tgb
net een rondje gereden, morge kan ik me brommer weer opnieuw gaan poetsen, want ik ben zelf zelfs nat tot op me sokken, en het bagger zit in me haar.... terwijl ik een helm op had
vandaag samen met me pa mijn 2e fs1 gespoten alles is gelukt behalve de tank
die is nu 2 keer mislukt heb er nu geen zin meer in overmorgen maar is lekker
verder