Goed, ik heb dus een f5b erop ziteen, nu 470 km ingereden, dus ik dacht kijken of we m over de 50 kunnen trekken. Maar nee hoor. Hij houdt op bij ongeveer 48 km/u.
Mn setup is:
50 cc f5b (immi)
standaard kop
standaard schijf
snelle uitlaat
16 mm 160 sproeier gasnaald 1 na onderste stand
13 - 44
b9hs
Persoonlijk denk ik aan de carb afstelling, omdat hij niet lekker op toeren komt. Maar wat is dan verstandiger om eerst te doen ? Gasnaald of sproeier ? En is het verstandig om dat nu al te doen ? Aangezien ik in het verleden al flink wat warmlopers heb gehad (niet met deze cil deze is nog geheel netjes ! )
B9 heeft geen extreem slechte invloed op je prestaties, maar beter prop je er een B8 ofzo in.
Hij moet harder lopen. Wat is je bougiekleur na wat gassen?
voetpakkigne bedekken je poorten niet?
uitlaat en demper kool vrij?
uitlaatpoort schoon?
onsteking goed afgesteld?
verder geen rare dingen gemerkt aan het lopen
heb je voldoende compressie?
Ik zet er zo die b8 er wel op dan ! Is iig al wat ! Voetpakking weet ik niet, maar ik koop eerst nieuwe pakkingen en trek daarna mn cil er af anders sta ik weer een paar dagen stil
ieder zijn ding gewoon, als hij 50 km al gelopen heeft, weet je zowiezo al dat alles goed gemonteerd is. De een waagt het erop om na 50 km al te gassen, de ander niet het is idd niet verstandig maar als het loopt, dan loopt het
maar je kunt ook wel zien aan de zuiger en cilinder dat die nog helemaal niet goed lekker vlak zijn als je hem nieuw hebt gekocht... dat moet ff lekker vlak gereden worden en beter in elkaar passen lijkt mij