Twowheeler schreef:aha dus GPU is die nvidia? idd er staat ook een optimus stickertje op m'n laptop. maar moet ik hem voor ik een game ga starten dan niet op die GPU zetten? er staat wel bij dat dat automatisch gaat bij programma's die daarom vragen, maar als ik die programma's handmatig ga instellen staan ze niet in het lijstje
Als je een spel wilt spelen is het idd handig als je hem op de GPU zet, en ja je hebt een Nvidia videokaart in je laptopt zitten.
Kan je niet ook dingen toevoegen aan het lijstje dan??
jawel, maar alleen .exe bestanden, en de meeste games vind ie daarmee niet maar elke keer even handmatig doen vind ik ook geen probleem
Twowheeler schreef:aha dus GPU is die nvidia? idd er staat ook een optimus stickertje op m'n laptop. maar moet ik hem voor ik een game ga starten dan niet op die GPU zetten? er staat wel bij dat dat automatisch gaat bij programma's die daarom vragen, maar als ik die programma's handmatig ga instellen staan ze niet in het lijstje
Als je een spel wilt spelen is het idd handig als je hem op de GPU zet, en ja je hebt een Nvidia videokaart in je laptopt zitten.
Kan je niet ook dingen toevoegen aan het lijstje dan??
jawel, maar alleen .exe bestanden, en de meeste games vind ie daarmee niet maar elke keer even handmatig doen vind ik ook geen probleem
heb idd een 1gig nvidia kaart
Dat is opzich wel netjes, Ligt er maar net aan welke, want de kaart zorgt voor de game performance, ik zelf heb maar een 512mb ati kaart.
wist je dat vandaag weer typisch avontuur
wist je dat drie brommers op ge remork en terug rijden van Frankrijk
wist je dat mensen achter ons met lichten begonnen te flikkeren
wist je dat stukken rubber overal toen
wist je dat band van de remork in flarden
wist je dat toen in frankrijk 2.5 uur wachten op depanneur
wist je dat die de remork morgen naar huis brengt met de drie brommers erop
wist je dat ik me altijd verbaas over het feit dat maarten dingen kan blijven kopen, begin bijna te denken da die ergens een illegale handel in heeft xD
Dat aanhangerbandje is veel te zacht geweest. Als je hem had opgepompt was het loopvlak waarschijnlijk blijven zitten. Of was ie al in zo'n staat dat je hem niet meer durfde op te pompen?