Twowheeler schreef:Goed speurwerk! Maar is dat niet gewoon aangepast met onderdelen van een dirt tracker?
wat ik op ebay allemaal vind lijkt allemaal remake van van HD XR te zijn
Vandaar ook XR500 op dat tankje bij die Yamaha?
Heb je al op die blitz site gekeken? Die bobber is ook wel vet.
Dat frame+blok leent zich wel voor een kort vorkje met schijf en Zwarte spaakwielen
Hoezo, jij had er ook toch wat problemen mee?
Ik zal ook nooit een Franse auto kopen, ja, alleen een Citroën C1 of een Peugeot 107, want dat is een Toyota
Tombo schreef:Hoezo, jij had er ook toch wat problemen mee? Ik zal ook nooit een Franse auto kopen, ja, alleen een Citroën C1 of een Peugeot 107, want dat is een Toyota
Een paar kleine probleempjes zoals verbruik maar verder voor de rest heb ik er totaal geen problemen mee, ik had meer problemen met de golf die ik heb gehad dan de 306 die ik had.
En geef mij maar liever een auto met gaspedaal met een kabel eraan gemonteerd, want dat elektrisch gas geven vindt ik ook maar niks, want de cruise control trekt nog harder op dan met het gaspedaal
Triforce schreef:En geef mij maar liever een auto met gaspedaal met een kabel eraan gemonteerd, want dat elektrisch gas geven vindt ik ook maar niks, want de cruise control trekt nog harder op dan met het gaspedaal
Dat is zeker k*t 2 weken geleden nog met een VW transporter gereden met 135pk dat reed op zich wel redelijk maar dat gasgeven kon ik niet aan wennen je moest eerst half gas geven voordat er wat ging gebeuren en dan had je nog een klein slagje tot volgas dus slecht te doseren.