Net terug van autorijden. Deze keer zijn we eens op de autostrade gegaan (voor de eerste keer).
Echt zalig 130 per uur gij weet.
En te denken dat dit nog maar de 6de keer is dat ik in de auto rijd.
jensje36 schreef:Net terug van autorijden. Deze keer zijn we eens op de autostrade gegaan (voor de eerste keer). Echt zalig 130 per uur gij weet. En te denken dat dit nog maar de 6de keer is dat ik in de auto rijd.
Ik werd mijn 2e les al de snelweg op gestuurd. Zonder dat hij het even van te voren had gezegd.
Maar ja, snelweg stelt eigenlijk niets voor.
jensje36 schreef:Net terug van autorijden. Deze keer zijn we eens op de autostrade gegaan (voor de eerste keer). Echt zalig 130 per uur gij weet. En te denken dat dit nog maar de 6de keer is dat ik in de auto rijd.
Ik werd mijn 2e les al de snelweg op gestuurd. Zonder dat hij het even van te voren had gezegd. Maar ja, snelweg stelt eigenlijk niets voor.
Ik mocht de eerste les al meteen op de snelweg gaan rijden
Ze vroeg zo van: je bent toch niet bang voor de snelweg, waarop mijn antwoord luide: nee natuurlijk niet
zometeen sleutelmiddagje met stephan hier bij mij opknapper nog eens ontvetten, en ondertussen mijn FS1 carb beetje afstellen (gasnaald enzo)
en dan kan stephan zich ondertussen zijn bagagerekje wat vrijdag was aangekomen poetsen met koperstaalborstels en chroompoets en die dan ook monteren
Camiel schreef:en dan kan stephan zich ondertussen zijn bagagerekje wat vrijdag was aangekomen poetsen met koperstaalborstels en chroompoets en die dan ook monteren