evald schreef:http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/brommeronderdelen-oldtimers/422037460-yamaha-fs1-blok-type-378-1973-nummer-378-00.html
dus dit is nep
Kijk naar de sterretjes, die lijken me zelf gemaakt. Een 378 zou altijd geribbeld moeten zijn, maar 000 is wel een hele vroege en je weet nooit. Dit kan gewoon een linkercarter zijn dat nog over was en tegen een membraamhelft geschroefd is. Op zich kan het, maar het sterretje lijkt me ongelijk. Kan het op deze foto niet echt goed zien.
nee henkjan heb tot 2 maal toe een echet onversleutelde 73 gezien roterendblok er onder nummers gelijk en glad
en ja dat blok van bart is een membraam en heb ook mijn twijvels over het nummer zelf
sterker nog er is er dacht ik zelfs iemand op het forum met een dergelijke 73 knallert
Volgens mij heeft die klasgenoot van mij ook een 378 met glad nummer.
Het andere uiterste is de Zwitserse street van Mitchel met een geribbeld bloknummer (FS1-6*****)
Niels schreef:Volgens mij heeft die klasgenoot van mij ook een 378 met glad nummer. Het andere uiterste is de Zwitserse street van Mitchel met een geribbeld bloknummer (FS1-6*****)
Is het dan wel een street? of een FS50?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
die kerel zei dat in Zwitserland je er maar met 1 persoon op mag KUNNEN zitten. er zaten dus geen stepjes op en ze hadden die bult erop geplakt. Niels heeft dat er netjes af gekregen en er zat idd nog een prima buddy onder