Ja, alleen je leert er niet heel veel van, iig niet de echt grote problemen en truukjes waar je IRL tegenaan loopt. Tenminste, 90% van de dingen heb ik geleerd door het zelf uit te zoeken/vragen aan collega's
ruzie aan het maken met mijn telefoon bij het installeren van tomtom (bestandje van daryl)
moet dingen doen in mijn kaartmap.. maar die heb ik helemaal niet
Jeti schreef:ruzie aan het maken met mijn telefoon bij het installeren van tomtom (bestandje van daryl) moet dingen doen in mijn kaartmap.. maar die heb ik helemaal niet
Je moet echt de stappen volgen, anders gaat het fout.
Jeti schreef:ruzie aan het maken met mijn telefoon bij het installeren van tomtom (bestandje van daryl) moet dingen doen in mijn kaartmap.. maar die heb ik helemaal niet
ja, maar dan moeten de bestanden wel overeen komen met wat ik op het apparaat heb..
maar ben nu iets aan het testen, volgens mij werkt het dan wel
Edit:
ik twijfel toch of het het goede bestandje was.. hij heeft het steeds over een PDA
en als ik dan dat bestandje open dat ik moet openen volgens de beschrijving, zegt ie dat het geen mobile bestandje is
ja, maar dan moeten de bestanden wel overeen komen met wat ik op het apparaat heb.. maar ben nu iets aan het testen, volgens mij werkt het dan wel
Edit: ik twijfel toch of het het goede bestandje was.. hij heeft het steeds over een PDA en als ik dan dat bestandje open dat ik moet openen volgens de beschrijving, zegt ie dat het geen mobile bestandje is
Als het goed is moet het wel overeenkomen aangezien het bij andere mensen wel is gelukt.