Goedzo! Ik heb ook nog foto's gemaakt langs de Maas, dus die ff uppen Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v5.0
- marco
- Sheriff of the Posbank

- Triforce
- 2500km gereden

De RD van mijn vriendin gefixed voor een tijdje.
Er zat een wazige sproeierbuis in plus sproeier, op de sproeierbuis stond 80 op en op de sproeier 82.
Die maar vervangen door een 110 e-0 van een 10mm carb en de sproeier vervangen voor een 190 korte mikuni sproeier en hij loopt heerlijk nu, heb tijdelijk een powerfilter erop gezet want de aanzuig rubber is totaal verkeerd van die erop zit.
Er zat een wazige sproeierbuis in plus sproeier, op de sproeierbuis stond 80 op en op de sproeier 82.
Die maar vervangen door een 110 e-0 van een 10mm carb en de sproeier vervangen voor een 190 korte mikuni sproeier en hij loopt heerlijk nu, heb tijdelijk een powerfilter erop gezet want de aanzuig rubber is totaal verkeerd van die erop zit.
- Jeti
- 17500km gereden

Triforce schreef:De RD van mijn vriendin gefixed voor een tijdje.
Beter laat je die power filter erop, die werkt beter dan het origineel.
-
Twowheeler
- 7500km gereden

- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
Yamaha rd50m
- 7500km gereden

de cb50 nog is in gang gezet, maar krijg hem niet goed afgesteld.
onsteking staat volgens mij helemaal verkeerd, int kort eens tegoei naar kijken.
nu ook nog een rd uit elkaar aant halen, en sebiet nog een zadel verder afmaken
onsteking staat volgens mij helemaal verkeerd, int kort eens tegoei naar kijken.
nu ook nog een rd uit elkaar aant halen, en sebiet nog een zadel verder afmaken
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
raaverok
- Tombo
- 17500km gereden

Ben net terug van Vehikel. Ik zat nog te twijfelen om te gaan,maar ben toch gegaan omdat ik toch niks beters te doen had. Maar nu weet ik het zeker, daar ga ik echt nooit meer naartoe. Alleen maar oude rotzooi (letterlijk) en hoge (entree) prijzen. Alleen rinkytoys stond er met wat FS1 spul (het standaard imitatiespul enzo).