Die is volgens mij al een paar keer van eigenaar gewisseld ik hoop voor je dat er niks ernstigs aan mankeert.
neen, jij hebt het op een andere denk ik, deze is al een aantal jaar in het bezit van de man, liet me foto's ervan zien.
En daarbij hij loopt echt zo mooi, en startte goed enzo, en nu s'avonds thuis ook, en geen druppje olie.
Die is volgens mij al een paar keer van eigenaar gewisseld ik hoop voor je dat er niks ernstigs aan mankeert.
neen, jij hebt het op een andere denk ik, deze is al een aantal jaar in het bezit van de man, liet me foto's ervan zien. En daarbij hij loopt echt zo mooi, en startte goed enzo, en nu s'avonds thuis ook, en geen druppje olie.
neen, jij hebt het op een andere denk ik, deze is al een aantal jaar in het bezit van de man, liet me foto's ervan zien. En daarbij hij loopt echt zo mooi, en startte goed enzo, en nu s'avonds thuis ook, en geen druppje olie.
ja, ik snap niets van die nederlandse indeling.
Maar deze draaide zeer mooi en reed enorm goed, ben er effe mee gaan rijden, niks van olie gelekt na 2u stilstaan, dus ik ben tevreden!
ja, ik snap niets van die nederlandse indeling. Maar deze draaide zeer mooi en reed enorm goed, ben er effe mee gaan rijden, niks van olie gelekt na 2u stilstaan, dus ik ben tevreden!
ja, ik snap niets van die nederlandse indeling. Maar deze draaide zeer mooi en reed enorm goed, ben er effe mee gaan rijden, niks van olie gelekt na 2u stilstaan, dus ik ben tevreden!
Is dit die 2F2 tank mat plakplaatjes?
Ja, is die slecht mss? Loopt anders wel heel mooi, vandaag flink stukkie gaan rijden, uitlaat was wel wat blauw (is dit erg?), maar bougie ziet er goed uit.