Tuurlijk zegt dat niets over een brommer,
daarom zeg ik ook 'opvallend' weinig Zoizo dat er op de 2RU een andere is gezet, maar van de kreidler betwijfel ik dit.
Flandria is misschien rond gegaan Vond het gewoon wel toevallig dat er allemaal zo weinig opstond, was de eerste keer dat ik er op lette.
wist je dat ik echt zo gaar als een klontje ben en evengoed nog best veel moet doen.
en eigenlijk ook vroeg wil slapen omdat ik dat anders op school doe.
en dat ik morgen weer vroeg naar school moet en laat thuis kom en evengoed nergens tijd voor heb.
wist je dat iedereen in de klas een beetje onder de druk begint te bezwijken.
een groot deel (Waaronder ik) ziet er echt een beetje verrot uit en beginnen het toch een beetje te druk te krijgen.
maar ja het is ook zo weer voorbij zeggen we dan maar
Twowheeler schreef:wist je dat ik echt zo gaar als een klontje ben en evengoed nog best veel moet doen. en eigenlijk ook vroeg wil slapen omdat ik dat anders op school doe. en dat ik morgen weer vroeg naar school moet en laat thuis kom en evengoed nergens tijd voor heb. wist je dat iedereen in de klas een beetje onder de druk begint te bezwijken. een groot deel (Waaronder ik) ziet er echt een beetje verrot uit en beginnen het toch een beetje te druk te krijgen. maar ja het is ook zo weer voorbij zeggen we dan maar
Niks mis mee, hoort er bij
Nu begin je ook het nut van goed plannen in te zien Maar laat me raden, je hebt zeker binnenkort tentamens? Bij ons wat het altijd zo dat je per jaar 4 hele drukke pieken had van een weekje ofzo, en dat het daarna weer gewoon relaxed was