Filmpjes topic V3.0‰¡

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Pipedown
2000km gereden
2000km gereden
Contacteer:

Bericht door Pipedown »

Ik wil nou niet even de wijste meneer uitgaan hangen.
De meeste weten wel kwa brommer rijden en motor rijden dat je er van uit moet gaan dat je niet gezien word.
zo hier ook weer een filmpje van een motor rijder die over het hoofd word gezien.

Ik heb het idee dat je als brommer/motorrijder soms voor iedereen moet nadenken, want aan het kijk-, denkvermogen en ruimtelijk inzicht van andere weggebruikers kan je niet op aan.

Ride safe :hands: :bike:
Laatst gewijzigd door Pipedown op 16 mar 2011, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Tombo schreef:
jensje36 schreef:

Damn als ik agent was geweest had ik allang met m'n pipa geschoten :P

²
ja, gewoon ff door ruit langs m af, en banden idd lek, en mocht hij buiten nog steeds gek gaan doen gewoon in voet ofzo :baas: :P
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

the_destroyers schreef:
reddevil schreef:grote rood harige mensen moet je ook niet pesten :prof:

Dat jongetje zn rechterbeen is wss gebroken... :roll:
Zn verdiende loon!

Heeft die jongen goed gedaan, echt van die kleine kutgastjes die met een groep erom stoer doen.... Die moeten gewoon de mond dichtgeslagen krijgen....
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

Camiel schreef:
Tombo schreef:
jensje36 schreef:

²
ja, gewoon ff door ruit langs m af, en banden idd lek, en mocht hij buiten nog steeds gek gaan doen gewoon in voet ofzo :baas: :P

Ja, wat ze nu doen kan je niet echt ingrijpen noemen, ze "tikken" op zn ruit... :roll:
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Pipedown schreef:Ik wil nou niet even de wijste meneer uitgaan hangen.
De meeste weten wel kwa brommer rijden en motor rijden dat je er van uit moet gaan dat je niet gezien word.
zo hier ook weer een filmpje van een motor rijder die over het hoofd word gezien.

Ik heb het idee dat je als brommer/motorrijder soms voor iedereen moet nadenken, want aan het kijk-, denkvermogen en ruimtelijk inzicht van andere weggebruikers kan je niet op aan.

Drive safe :hands: :bike:

wow shit!

Hier zie je ook dat hij uitwijkt en moet remmen, wat natuurlijk vallen veroorzaakt... Hij nog niet alleen uitwijken, en niet alleen remmen.... Echt shit is dat!
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Camiel schreef: Echt shit is dat!
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Tombo schreef:
Monkeymadness schreef:
Tombo schreef:
jensje36 schreef:

dat is dé rede dat jij geen agent bent... :D

Mwa, ik zie hier toch wel een legitieme reden in, al is het alleen maar het voertuig onklaar maken. Het zijn meerdere pogingen tot doodslag, lijkt mij reden genoeg om jezelf te verdedigen met een pistool

Als je je zelf moet verdedigen met een pistool ben je sowieso een watje.... Had ik pas nog in Arnhem op de korenmarkt, beetje woorden met een kerel, liep hij met een pistool te zwaaien :roll:
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Pipedown schreef:Ik heb het idee dat je als brommer/motorrijder soms voor iedereen moet nadenken, want aan het kijk-, denkvermogen en ruimtelijk inzicht van andere weggebruikers kan je niet op aan.

Ja is volledig waar, recent is een vriend van mij ook aangreden, hij zei, ja ik had toch voorrang, maar hij had toch wel mooi een snee in zn knie tot op het bot!

:D
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

rise and shine schreef:Had ik pas nog in Arnhem op de korenmarkt, beetje woorden met een kerel, liep hij met een pistool te zwaaien :roll:

Allemaal gangsters daarzo.
Yamaha Sheriff 1981
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

marco schreef:
rise and shine schreef:Had ik pas nog in Arnhem op de korenmarkt, beetje woorden met een kerel, liep hij met een pistool te zwaaien :roll:

ja nou... die kerel kwam uit 'Nimma' als je het wilt weten, dus dat scheelt weer
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

rise and shine schreef:
marco schreef:

ja nou... die kerel kwam uit 'Nimma' als je het wilt weten, dus dat scheelt weer

Wat doe jij dan in zon situatie? Je eigen pistool bovenhalen? :s :mrgreen:
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

rise and shine schreef:
marco schreef:

Tom??
Yamaha Sheriff 1981
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

ik vind het er raar uitzien. het snelheidsverschil is niet echt groot. heel even normaal remmen was genoeg geweest en als hij zn rem weer had losgelaten was ie misschien blijven [s]liggen[/s]zitten.

het lijkt een beetje op die actie van Sam toen hij zn stabilisatorstang was vergeten op de achterrem, dan laat ie ook niet meer los
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

zitten dus
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Camiel schreef:
Pipedown schreef:Ik wil nou niet even de wijste meneer uitgaan hangen.

wow shit!

Hier zie je ook dat hij uitwijkt en moet remmen, wat natuurlijk vallen veroorzaakt... Hij nog niet alleen uitwijken, en niet alleen remmen.... Echt shit is dat

De meeste auto rijders denken alleen omzichzelf na en niet om mede weg gebruikers, ze zitten toch veilig in een kooitje (vooral amerikanen, die kunnen echt niet rijden).

Ik trek altijd zo snel mogelijk langs een auto heen wanneer mogelijk, laat me altijd zien in de spiegels van auto's waar ik achter rij.
Gesloten