Bedenken wat ik allemaal mee moet nemen naar de meeting maar alleen heb ik geen zin om het al in te laden.
Waarom vandaag doen als het morgen ook nog kan?
marco schreef:Bedenken wat ik allemaal mee moet nemen naar de meeting maar alleen heb ik geen zin om het al in te laden. Waarom vandaag doen als het morgen ook nog kan?
ik ga pas morgen brommer poetsen en spullen pakken
marco schreef:Moet je nog een stukje plastic hebben voor onder je tentje?
Heb van me werk een aardig stuk meegenomen.
ja dat zou top zijn, ik heb wel zeil ergens ook hoor.
maar als jij wat mooiers heb maak ik daar graag gebruik van hoe laat kwam je nou ongeveer naar mij toe?
Ga om 12.30 rijden uit Amsterdam dan ben ik om 13.00 thuis dan douchen en de laaste spullen pakken dan de trailer ophalen en naar jou toe.
Dan weer naar huis en mijn brom opladen en dan rustig aan richting Limburg.
Als het meezit zijn we er rond 6 uur wel ben niet van plan om onderweg een pauze te houden alleen tussendoor een keer controleren of alles nog goed vast staat.
Ga om 12.30 rijden uit Amsterdam dan ben ik om 13.00 thuis dan douchen en de laaste spullen pakken dan de trailer ophalen en naar jou toe. Dan weer naar huis en mijn brom opladen en dan rustig aan richting Limburg.
Als het meezit zijn we er rond 6 uur wel ben niet van plan om onderweg een pauze te houden alleen tussendoor een keer controleren of alles nog goed vast staat.
is goed, nou ja mooi toch
kunnen we op de camping tentje opzetten en daarna naar de snackbar sms maar als je naar mij toe komt dan .
ik zorg dat ik klaar sta.
heb je nog iets nodig?