marco schreef:Blokje is gereviseerd 3maaden telijden
Het marktplaats-taal topic
-
- 5000km gereden
heeft dit denk ik geschreven als er iemand met een pistool in zen rug stond ofzo
hallo ik heb hier nog een mooie zundapp m50 staan , hij moet weg wegns plaatsgebrek, hij is rijdend weggezet (ongeveer 2-4 jaar geleden) maar ik krijg hem niet in gang omdat ik niet meer weet hoe het moet het is iets met trappen maar het zou ook kunnen dat er gewoon te weinig 2takt in zit , ALLES IS ORGINEEL zelfs het orginele materiaal om kleine reparaties te doen zit er nog bij, het benzinetankje is bewerkt langs binnen met poliester (helemaal ondergegoten) en er komen dus NOOIT meer gaten in , het enige wat jem oet doen is terug late verchromen en spuiten en dan heb je een nieuwe benzinetank, er steekt een neiuwe achterband op en voorband ook denk ik maardat ben ik niet zeker, de spatborden waren rot maar die zijn al dichtgelast en met poljester bewerkt langs binnen . de achterveren zijn op de een of ander manier kapot, het is een ouder model met een rondere naftbak en een rubberen zadel met goede vering het bouwjaar weet ik niet en of er papieren bij zijn moet ik nog eens vragen aan mijn vader voor meer foto's even mailen
MOET ZO SNEL MOGENLIJK WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo ik heb hier nog een mooie zundapp m50 staan , hij moet weg wegns plaatsgebrek, hij is rijdend weggezet (ongeveer 2-4 jaar geleden) maar ik krijg hem niet in gang omdat ik niet meer weet hoe het moet het is iets met trappen maar het zou ook kunnen dat er gewoon te weinig 2takt in zit , ALLES IS ORGINEEL zelfs het orginele materiaal om kleine reparaties te doen zit er nog bij, het benzinetankje is bewerkt langs binnen met poliester (helemaal ondergegoten) en er komen dus NOOIT meer gaten in , het enige wat jem oet doen is terug late verchromen en spuiten en dan heb je een nieuwe benzinetank, er steekt een neiuwe achterband op en voorband ook denk ik maardat ben ik niet zeker, de spatborden waren rot maar die zijn al dichtgelast en met poljester bewerkt langs binnen . de achterveren zijn op de een of ander manier kapot, het is een ouder model met een rondere naftbak en een rubberen zadel met goede vering het bouwjaar weet ik niet en of er papieren bij zijn moet ik nog eens vragen aan mijn vader voor meer foto's even mailen
MOET ZO SNEL MOGENLIJK WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Hier bied ik me mercedes 190E goed staan met duits spesieal LPG
anstlatsie staard rijd remt en schakeld priema
motor 111% schakelt ook goed, rijdt perfekt,motor gebruikt geen oli en hij is droog,
alleen een kier start met benzin en daarna hele dag met LPG staarten,
werkt met LPG beeter dan benziene,onder auto mooi geen rust,hoeft niet wat vervangen
voor de auto,alleen staarten en waar je wil hien weg rijden.
anstlatsie staard rijd remt en schakeld priema
motor 111% schakelt ook goed, rijdt perfekt,motor gebruikt geen oli en hij is droog,
alleen een kier start met benzin en daarna hele dag met LPG staarten,
werkt met LPG beeter dan benziene,onder auto mooi geen rust,hoeft niet wat vervangen
voor de auto,alleen staarten en waar je wil hien weg rijden.
Zou je hier zonder te veel gedoe een kenteken op kunnen krijgen?
http://link.marktplaats.nl/437704258
- Jeti
- 17500km gereden
Sjoerd92 schreef:Zou je hier zonder te veel gedoe een kenteken op kunnen krijgen?
Ja, dat kan. Jij had toch al een BB?
Gewoon ff foldertje zoeken bij Kliko en meenemen naar de RDW. (www.bakbrommers.nl)
@ jeti
ja ik wil er nog 1 bij
maar liever met kenteken of die er al klaar voor is
Zou je mij een paar foto's kunnen sturen van die van jou?
Die van pieterburen zitten volgens mij geen remmen op.
Ik kan hem kopen voor 500 euro persoonlijk vind ik dat wat te veel want het is ziet er allemaal maar raar uit.
ja ik wil er nog 1 bij

Ik kan hem kopen voor 500 euro persoonlijk vind ik dat wat te veel want het is ziet er allemaal maar raar uit.
- Jeti
- 17500km gereden
Sjoerd92 schreef:@ jeti
ja ik wil er nog 1 bij![]()
Denk dat het goedkoper niet echt te vinden is.. Bakbrommers zijn duur. Maar wel uber.
Ik zal eens kijken naar foto's, help me anders nog maar eens herinneren over een tijdje.
- Jeti
- 17500km gereden
Sjoerd92 schreef:deze?
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t ... bakbrommer
Lol ja, die staat er ook nog op.. Was ik al vergeten. Ik kom er gewoon niet aan toe. En neemt best veel plaats in.
Ding staat nu achterin onderop in de tuin