Tombo schreef:Zit er al in. Afstelling komt helemaal in orde. Heb nu een 180 kort er in, zo qua gevoel liep hij iets te arm, maar echt veel kan ik er nog niet over zeggen. Heb ff een paar keer door de straat gereden, maandag ga ik uitgebreid testrijden.
Een heerlijke testrit gemaakt van 80 km door het brabantse land.
FF kijken hoe die zich zou houden na alle beun en LTD praktijken. Nou..... helemaal klaar voor de meeting.
Laars schreef:Een heerlijke testrit gemaakt van 80 km door het brabantse land. FF kijken hoe die zich zou houden na alle beun en LTD praktijken. Nou..... helemaal klaar voor de meeting.
Ik heb die bedrading gelegd, en doen zal ie!
Anders leg ik een draadje om kan mij het schelen, maar hij gaat het doen, heb niet voor niks die lampjes en bedrading gefixed!
Ong 40 km op Willy gereden, had nog niet zoveel gereden sinds ze klaar is (alleen maar uitgeleend )
onderweg 2 kreidlers, 1 zundapp en een fs1 gespot.
Was wel mooi rondje Zaltbommel - zuilichem - aalst over de dijk en daarna binnendoor door de dorpjes langs de boerderijen weer terug. Gaat stukje 2-juli-rit worden.
Morgen grotere rit met veel menschen in aarle rixtel.
Vanmiddag ook ff een ritje gemaakt door Monnickendam en toen over de dijk naar Marken gereden.
Daar ff een ijsje gegeten en weer terug gereden.
Het motortje loopt en schakelt goed.
Alleen de trekkracht valt nog steeds tegen ook met dit blok.
Heb er 70km/h mee gereden had nog wel een hoop toeren over.
Valt erg terug als ik naar zijn 4 schakel net of die niet meer in de powerband zit van de bellymoet.
Met de naadpijp trok die zo door in zijn 4.
Afstelling is goed bougie is mooi donker bruin.